نامه محمدرضا ظفرقندی به رئیس قوه قضائیه درباره وضعیت مصطفی تاجزاده در زندان+ جزئیات

اعتمادآنلاین|

محمدرضا ظفرقندی، دبیرکل انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران، در نامه‌ای خطاب به غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه، در مورد وضعیت مصطفی تاجزاده در زندان هشدار داده و خواستار رسیدگی به وضعیت او با توجه به بیماری قلبی‌اش شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، مشروح این نامه به شرح زیر است:

حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای محسنی‌اژه‌ای

رییس محترم قوه قضائیه

سلام علیکم

اخیراً نامه‌ای از آقای تاجزاده خطاب به مقام رهبری (پیوست) منتشر و شرایط نگران‌کننده و تحمیلی به ایشان از بدو دستگیری تا بحال، شامل ادله بیش از سه ماه زندان انفرادی حتی پیش از صدور حکم دادگاه، بروز حمله قلبی، آنژیوپلاستی و تعبیه استنت در مرکز قلب تهران و عدم توجه مامورین به توصیه‌های پزشکان معالج و… جهت اطلاع ایشان توضیح داده شده است.

از آنجا که قاعدتاً بر اساس روال گردش کار، باید این نامه برای بررسی و اقدام لازم به جنابعالی منعکس شده باشد انتظار می‌رود در مورد مطالب مذکور بخصوص ضرورت پیگیری حق قانونی ایشان و شرایط مخاطره‌آمیز بیماری قلبی ایشان دستورات لازم را صادر فرمایید.

باتشکر

دکتر محمدرضا ظفرقندی

دبیرکل انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران

نامه محمدرضا ظفرقندی به رئیس قوه قضاییه

آیا این خبر مفید بود؟ 8 3

نتیجه بر اساس 8 رای موافق و 3 رای مخالف

پست بعدی

مغایرت‌های ابلاغ شده به مجلس در برخی مواد به قوت خود باقی است

س اکتبر 25 , 2022
اعتمادآنلاین| هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره مصوبه اصلاحی مجلس درباره شفافیت قوای سه‌گانه و دستگاههای اجرایی اعلام کرد: مغایرت‌های ابلاغ شده به مجلس در مواد یک تا ۴ مصوبه قبلی، در مصوبه اصلاحی جدید همچنان به قوت خود باقی است. به گزارش ایرنا، نخستین جلسه هیات عالی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000