آلمان به اوکراین سامانه ضدهوایی می دهد

اعتمادآنلاین|

اولاف شولتز صدراعظم آلمان گفت از اینکه سیستم‌های پدافند هوایی مدرن ساخت آلمان، از جمله Iris-T توسط ارتش اوکراین استفاده می‌شود خوشحال است. وی گفت به زودی سه سامانه هوایی دیگر نیز تحویل کی‌یف می‌شود.

به گزارش ایرنا، به نقل از راشا تودی، شولتز طی یک سخنرانی در مجمع اقتصادی آلمان و اوکراین در برلین، حملات موشکی روسیه به زیرساخت‌های اوکراین را محکوم کرد و گفت ما هر کاری برای حفاظت از شهرهای اوکراین انجام می‌دهیم.

طبق ادعای صدراعظم آلمان سامانه پدافند هوایی Iris-T قابلیت دفاع در برابر موشک‌های روسیه را دارد و می‌تواند نقطه قوتی برای اوکراین در مقابل حملات موشکی باشد.

به گزارش رسانه های آلمانی، IRIS-T یک سامانه پدافند هوایی زمینی است که قادر است موشک‌ها را در ارتفاع ۲۰ کیلومتری زمین رهگیری کند. شولتز در ماه ژوئن وعده تحویل این سامانه را به اوکراین داده بود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

ارتباطات قوی ترین ابزار ثروت ساز عصر جدید است

د اکتبر 24 , 2022
امروز در تمامی کارها ارتباطات راه حلی سریع برای به سرانجام رسیدن است و زمانی که ارتباطات درست شکل بگیرد فاصله ای با موفقیت باقی نخواهد ماند. جیوه قرمز اکراینی آلمانی برای سالهای زیادی یک سری اطلاعات و شایعات درباره ماده ای شیمیایی و قدرتمندی با نام جیوه قرمز اکراینی آلمانی در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000