ارتباطات قوی ترین ابزار ثروت ساز عصر جدید است

امروز در تمامی کارها ارتباطات راه حلی سریع برای به سرانجام رسیدن است و زمانی که ارتباطات درست شکل بگیرد فاصله ای با موفقیت باقی نخواهد ماند.

جیوه قرمز اکراینی آلمانی

برای سالهای زیادی یک سری اطلاعات و شایعات درباره ماده ای شیمیایی و قدرتمندی با نام جیوه قرمز اکراینی آلمانی در خبرگزاریها و منابع گوناگون وجود داشته که اولین بار نیز دانشمندان روسی، اوکراینی و آلمانی اقدام به تولید و عرضه آن با قیمت نسبتا بالا نمودند که بیشتر افراد این مایع را در وسایل الکترونیکی قدیمی مانند تلویزیون و رادیو مشاهده کردند که عقاید مختلفی در مورد مصارف آن وجود دارد.

ایزوگام ایران شرق

یکی از محصولات بسیار پر فروش در بازار برای عایق کاری سطح پشت بام ایزوگام ایران شرق جهان بام می باشد که به صورت استاندارد عرضه می شود.

این ایزوگام با استفاده از وسیله ای به نام قیر دمیده با کیفیت بسیار مرغوب و الیاف تولید می شود و در بازار ایران به فروش می رسد.

انگور سیاه

انگورها انواع مختلفی دارند که همه انواع حاوی ترکیبات خیلی مفیدی هستند. طبق تحقیقات صورت گرفته انگور های تیره‌ خواص شان بیشتر نسبت به سایر انگور های روشن تر باشد. چگونه انگور سیاه مناسب بخریم؟اطمینان حاصل کنید که انگور توی بهترین منطقه کشت می باشد.

پست بعدی

در دوران اپیدمی کرونا به مردم خیانت شد/ هنوز یک نفر درست به مردم نگفته ارز ۴۲۰۰ تومانی در حوزه سلامت حذف شد یا خیر

د اکتبر 24 , 2022
اعتمادآنلاین| محمد اکبری گفت: در اپیدمی کرونا و در آن برهه زمانی به مردم خیانت شد. به این دلیل است که ما یک میلیارد دلار خرج رمدسیویر کردیم، ولی برای خرید ماسک و لوازم گان پزشکی گفتند تحریم هستیم! به گزارش اعتماد، محمد اکبری، اقتصاددان حوزه سلامت، گفت‌وگویی در این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000