خبر «ارجاع دانشجویان خاطی به روانپزشک» منقطع منتشر شده

اعتمادآنلاین|

سعدالله نصیری قیداری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی درباره اظهاراتش درباره ارجاع دانشجویان خاطی به روانپزشک توضیح داد.

او در توضیحی که برای روزنامه اعتماد فرستاده تاکید کرده: در طول پنج هفته که از نیمسال اول سال ۱۴۰۱ می‌گذرد، بالغ بر ۴۰ ساعت با همکاران، اساتید و دانشجویان، در خوابگاه‌ها، تالارها و کلاس‌ها گفت‌وگو کرده‌ام. موضوع آغازین سخنم همیشه این بوده که دانشگاه محیطی پویا و زنده است و مسائل جامعه را می‌فهمد و درک می‌کند. به همین دلیل به دانشگاهیان نه می‌توان دروغ گفت و نه می‌توان با آنان بازی سیاسی کرد. بنابراین راهی به غیر از گفت‌وگوی صادقانه و در چارچوب قوانین برای تعامل با آنان وجود ندارد. تاکنون تمام جلسات گفت‌وگو با احترام و درک متقابل و با نتیجه مطلوب برگزار شده و به شخصه از کلیه‌ نشست‌ها رضایت داشته‌ام. برداشت یک جمله از یک گفت‌وگوی سه‌ساعته و زدن سر و ته آن عمدا یا سهوا، آن‌هم در شرایطی که در کشور شاهد هستیم که دانشگاه‌ها برای انجام وظایف محوله قانونی نیاز به آرامش دارند و می‌تواند خواننده را آزرده سازد، از نظر صلاحیت حرفه‌ای در عرصه رسانه کاری بسیار مذموم و ناپسند است. موضوع به دیدار و گفت‌وگوی من با دانشجویان دانشکده مدیریت و حسابداری برمی‌گردد که متن کامل آن در سایت دانشگاه شهید بهشتی موجود است. از این گفت‌وگوی مفصل که در تالار این دانشکده اتفاق افتاده و با خوشی و رضایت و بدون حواشی و هیچگونه عکس‌العمل نامطلوبی به پایان رسیده است جمله‌ای به صورت «اگر مجبور شویم دانشجویان خاطی را به روانپزشک ارجاع می‌دهیم» منقطع و در برخی خبرگزاری‌ها به ویژه در ایران اینترنشنال نشر یافته است. اینجانب ضمن محکوم کردن این روش جنجال‌برانگیز و ماجراجویانه و مغایر صلاحیت حرفه‌ای، اینگونه اظهارات را تکذیب می‌کنم. اطمینان دارم که دانشجویان فهیم و آگاه شهید بهشتی که با ادبیات و رفتار مدیریتی اینجانب در طول بیش از سه سال مسوولیت اینجانب آشنا هستند، چنین اظهاراتی را هرگز باور نخواهند کرد. راه نجات ما در صداقت است. والسلام.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

تصور خاموشی اپیدمی کرونا خطاست

ش اکتبر 22 , 2022
اعتمادآنلاین| حمید سوری، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به نگرانی‌های جدید در مورد سابوارایانت‌های جدید ویروس کرونا اظهار کرد: این نگرانی وجود دارد که زیرمجموعه‌های ویروس BQ. 1 و BQ1.1 به یک تهدید بزرگ در جهان تبدیل شوند، همچنین ویروس XBB هم می‌تواند تصویر کووید۱۹ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000