کی‌روش نظم را به تیم ملی آورده است

اعتمادآنلاین|

حسین کنعانی‌زادگان در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال اظهار داشت: تمرینات خیلی خوبی را پشت سر می‌گذاریم که در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود. فاصله زمانی خیلی کمی داریم و تمرینات پرفشاری را از نظر بدنی و تاکتیکی پشت سر می‌گذاریم. خدا را شکر شرایط تیم خیلی خوب است. از وقتی کی‌روش آمده انسجام دو برابر شده است. نظم و انضباط خیلی بهتر شده. شرایط‌مان خیلی خوب است و ان‌شاءالله همین روند را ادامه بدهیم و دل مردم را شاد کنیم.

به گزارش خبرورزشی، مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد اینکه او و خلیل‌زاده مشکلاتی با باشگاه الاهلی قطر پیدا کرده بودند، گفت: ۲ جلسه‌ای که غایب بودیم، تیم الاهلی به من و خلیل‌زاده گفته بود باید برگردید. ما هم برگشتیم چون فیفادی نبود. ما هم بازیکن آن تیم و تحت قرارداد الاهلی هستیم. زمین تمرینی خوبی نداشتند چون جام‌جهانی در قطر برگزار می‌شود همه زمین‌های بازی و تمرینی را استراحت داده‌اند. ما هم زمین تمرینی خوبی نداشتیم فدراسیون ایران با فدراسیون قطر صحبت کرد و خدا را شکر توانستیم یکی دو روزه برگردیم و به تیم اضافه شویم.

کنعانی‌زادگان در مورد اینکه کی‌روش روی او و خلیل‌زاده حساب ویژه‌ای باز کرده عنوان کرد: حقیقتا همه بچه‌ها چه جوان‌ها و چه بزرگترهای تیم مهم هستند همه در یک سطح هستیم و سعی و تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و بهترین تمرینات را پشت سر بگذاریم. ما هم سعی کردیم هر چه زودتر در آنجا قضایا را حل کنیم و برگردیم تا به تیم اضافه شویم.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

پاسخ وکیل اصغر فرهادی به برخی ادعاها

ی نوامبر 6 , 2022
اینسنا نوشت: «جاناتان گاردنر» وکیل اصغر فرهادی به مطالب موجود در گزارش اخیر منتشر شده از سوی نشریه «نیویورکر» پاسخ داد. «جاناتان گاردنر» وکیل اصغر فرهادی به گزارش منتشر شده از سوی نشریه نیویورکر به قلم «راشل آویو» درباره چند اتهام جدید مطرح شده علیه این کارگردان درباره سرقت ادبی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000