وزیر اطلاعات گزارش پشت‌پرده حوادث اخیر کشور را ارائه کرد

اعتمادآنلاین|

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات امروز هیئت وزیران اظهار کرد: امروز خبر رای اعتماد به وزیر کار اعلام شد که از مجلس برای حسن اعتماد تشکر می‌کنیم. آقای مرتضوی در کسوت قبلی هم با جدیت پیگیر اجرای مصوبات سفرهای استانی بودند و روحیه بسیار متواضع و فروتن و پاکدستی و حسن خلق ایشان زبانزد است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به محتوای جلسه امروز هیئت دولت افزود: امروز وزیر اطلاعات گزارشی در خصوص پشت‌پرده اقداماتی که برای موج‌سواری بر اعتراضات داخلی و آشوب‌آفرینی انجام شده بود ارائه کردند تا پیگیری حقوقی این تخلفات و جرایم متعدد که از سوی برخی مقامات خارجی برای حمایت از اینگونه اقدامات رخ داد و نیز تلاش‌هایی که از سوی برخی رسانه‌های خارج از کشور برای آشوب‌آفرینی و آموزش‌هایی که در این زمینه داشتند، انجام شود.

ادامه دارد…

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

نمایش آثار ۴ دهه سینمای کودک در موزه سینمای ایران

چ اکتبر 19 , 2022
موزه سینمای ایران میزبان فیلم‌های کودک و نوجوان طی ۴ دهه گذشته می‌شود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از موزه سینما، بیست و پنج فیلم در حوزه کودک و نوجوان از اول آبان ماه هر روز ساعت ۱۰:۳۰ صبح برای مدارس، خانواده‌ها و علاقمندان سینمای کودک در موزه سینما […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000