کی‌روش چه درخواستی از وحید امیری دارد؟

اعتمادآنلاین|

وحید امیری عصای دست کی روش و گل محمدی در تیم ملی و پرسپولیس است. بازیکنی در خدمت تیم و چند پسته که دلخوشی بزرگی برای مربیان است.

به گزارش خبروزشی، امیری که پس از عمل جراحی دیسک کمرش مدت‌ها نتوانسته بود برای پرسپولیس بازی کند، بالاخره این طلسم را در ورزشگاه آزادی و دیدار با مس رفسنجان شکست. این بازیکن ملی پوش از ابتدا در ترکیب پرسپولیس در این دیدار قرار گرفت و کمک کرد تیمش با نتیجه یک بر صفر مس رفسنجان را شکست دهد.

او ۸۵ دقیقه در زمین دوام آورد و سپس جای خود را به علی نعمتی داد. شاید وحید امیری هنوز به آمادگی مطلوب نرسیده و با آن ستاره فصول گذشته پرسپولیس و تیم ملی فاصله داشته باشد اما شنیدیم به توصیه کارلوس کی‌روش محکوم به فیکس بازی کردن است.

ظاهرا سرمربی تیم ملی به وحید امیری گفته است که اگر می خواهد دومین جام جهانی عمرش را تجربه کند باید بیشتر در ترکیب پرسپولیس بازی کرده و به میدان برود.

گویا این ستاره ملی پوش موضوع را با یحیی گل محمدی درمیان گذاشته و خواسته است بیشتر در پرسپولیس بازی کند. وحید امیری حتی حاضر شده مدافع چپ باشد اما فیکس باشد و شانس خودش برای سفر به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر افزایش دهد.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

دایی نه علی کریمی است نه مهران مدیری/ بعید است علی دایی تبدیل به علی کریمی بشود

س اکتبر 18 , 2022
اعتمادآنلاین| آخرین پست علی دایی در اینستاگرام اگر رادیکال‌ترین کنش او در تمام طول این سالیان نبوده باشد قطعا جزو رادیکال‌ترین‌هاست. همین هم باعث شده رسانه‌های اصولگرا، نمایندگان مجلس و رسانه دولت حسابی به او بتازند. هر چند با رعایت همه جوانب احتیاطی، چراکه می‌دانند دایی نه علی کریمی است […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000