مدیرکل حراست وزارت ورزش: خطر تعلیق فوتبال وجود ندارد

اعتمادآنلاین|

مجید شهیدی درباره انتخابات فدراسیون فوتبال، اظهارداشت: انتخابات برگزار شد و شب گذشته هم کامرانی‌فر دبیر فدراسیون از طریق رسانه اطلاع داد انتخابات مشکل دارد و هنوز سر حرفش بود. او وسط جلسه انتخابات را ترک کرد و این جلسه توسط کمیته بدوی در حال برگزاری است. با قاطعیت آراء مهدی تاج رئیس شد و از این به بعد او رئیس فدراسیون است و ما هم احترام می‌گذاریم.

به گزارش فارس، مدیرکل حراست وزارت ورزش درباره خطر تعلیق فدراسیون فوتبال، عنوان کرد: قوانین باید رعایت شود. موضع کامرانی‌فر و مکاتبات را پیگیری می‌کنم و اگر لازم باشد صحبت می‌کنیم، اگر لازم باشد برخورد می‌کنیم اما خطر تعلیق وجود ندارد. نمایندگان ای اف سی و فیفا حضور داشتند و دیدند با دموکراسی انتخابات برگزار شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دلیل خاصی داشت انتخابات لغو شد، گفت: کامرانی‌فر اطلاع داد و طبق قوانین این اتفاق افتاد. من هم خواب بودم.

شهیدی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید شما بارها در فدراسیون فوتبال حاضر شده‌اید آیا دلیل خاصی دارد، خاطرنشان کرد: من در فدراسیون خیلی حاضر می‌شوم و مسائل مختلفی بوده است که به همه آنها رسیدگی می‌کردم.

مدیرکل حراست وزارت ورزش درباره اینکه گفته شد به خاطر 4 بند انتخابات لغو می‌شود و آیا کمیته بدوی افرادی که نباید تایید شوند را تایید کرده؟ گفت: کمیته بدوی نظر خودش را داده و الان هم اعلام کرد. باز بررسی خواهد شد که اگر مطابق با قوانین داخلی نباشد حتما صحبت خواهیم کرد.

وی درباره اینکه آیا انتخابات از نظر وزارت و انتخاب تاج قانونی است، تصریح کرد: انتخابات برگزار شده و ما هم به احترام مجمع حضور داشتیم. مجمع انتخابات را برگزار کرده و رای داده است.

پست بعدی

عباس کیارستمی همچنان هنرجو تربیت می‌کند/ ارسال فیلم به ایسفا

س آگوست 30 , 2022
فیلم‌های کوتاه هنرجویان کارگاه‌های عباس کیارستمی در سینما تک ایسفا به نمایش در می‌آید .

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000