مرتضوی می‌تواند رای اعتماد مجلس را کسب کند

اعتمادآنلاین|

فرهاد طهماسبی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در مورد سوابق و عملکرد گزینه پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بی شک یکی از مهمترین وزارتخانه های دولت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، این وزارتخانه حجم گسترده‌ای از فعالیت‌های مربوط به تولید اشتغال و رفاه را در جامعه برعهده دارد بنابراین فردی که می‌خواهد سکاندار این وزراتخانه باشد باید تجربیات خوبی در حوزه اجرایی و مدیریتی در کشور داشته باشد.

به گزارش ایرنا، بخش هایی از گفت و گوی طهماسبی را در ادامه می خوانید:

*گزینه پیشنهادی رییس جمهور برای تصدی وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی کار خود را از رده های پایین مدیریتی در کشور شروع کرده و با توجه به سوابق و عملکرد می‌تواند رای اعتماد مجلس را کسب کند.

*مرتضوی گزینه مورد اعتماد رییس جمهور برای یکی از مهمترین وزراتخانه های کشور است و نمایندگان هم برای ساماندهی این وزراتخانه با دولت همکاری می کنند و به ایشان رای مثبت می دهند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

شما نظر بدهید/ مشکلات اینترنت چه تاثیری بر کسب و کار شما گذاشته است؟

س اکتبر 18 , 2022
فیلترینگ گسترده اپلیکیشن‌ها نظیر واتس‌اپ و اینsتاگرام در کنار اختلال گسترده اینترنت که حتی در برخی موارد به بروز مشکل برای سایت‌های داخلی می‌انجامد، طبق گزارش‌های رسمی کاهش گسترده فروش اینترنتی را به همراه داشته است . به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این میان برخی معتقدند خرید اقلام غیرضروری نیز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000