شما نظر بدهید/ مشکلات اینترنت چه تاثیری بر کسب و کار شما گذاشته است؟

شما نظر بدهید/ مشکلات اینترنت چه تاثیری بر کسب و کار شما گذاشته است؟

فیلترینگ گسترده اپلیکیشن‌ها نظیر واتس‌اپ و اینsتاگرام در کنار اختلال گسترده اینترنت که حتی در برخی موارد به بروز مشکل برای سایت‌های داخلی می‌انجامد، طبق گزارش‌های رسمی کاهش گسترده فروش اینترنتی را به همراه داشته است .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این میان برخی معتقدند خرید اقلام غیرضروری نیز در این مسیر دستخوش کاهش شده و فروشندگان نیز تداوم این روند را عامل بروز بحران برای این بخش مهم از اقتصاد می‌دانند .
سئوال اینجاست؛ مشکلات مرتبط با اینترنت چه تاثیری بر کسب و کار و زندگی شما گذاشته است، در مقام خریدار آیا با مشکلی برای خرید اینترنتی روبرو هستید و در جایگاه صاحب کسب و کار با چه میزان کاهش فروش روبرو شده‌اید؟
شما می‌توانید دیدگاه خود را در بخش نظرات منعکس کنید.

223223

پست بعدی

نسل امروز تفنگی سرپر است؛ می‌تواند هدفمند و در راستانی منافع ملی و یا برخلاف آن شلیک کند

س اکتبر 18 , 2022
اعتمادآنلاین| محمدصادق جوادی حصار سخنگوی حزب اعتماد ملی طی یادداشتی برای روزنامه اعتماد نوشت: طی روزها و هفته‌های اخیر گزاره تازه‌ای وارد عرصه کنشگری سیاسی و اجتماعی کشور شده است که تا قبل از این برای مسوولان و سیاستگذاران کشور ناشناخته بود. ورود دانش‌آموزان و نوجوانان 15، 16 و 17ساله […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000