یک پیش‌بینی جدید از تورم و نرخ ارز/ اگر برجام احیا شود، نرخ دلار این‌گونه می‌شود

یک پیش‌بینی جدید از تورم و نرخ ارز/ اگر برجام احیا شود، نرخ دلار این‌گونه می‌شود

رئیس اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به افزایش نرخ دلار تا سطح ۵۰ هزار تومان، تصریح کرد: اگر برجام احیا شود، طبیعتا این شرایط دستخوش تغییر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید حمید حسینی در کافه‌خبر خبرگزاری خبرآنلاین در پاسخ به این پرسش که در حالی با هم صحبت می کنیم که اقتصاد ایران درگیر بحرانی بسیار جدی است و بهای همه کالاها در حال تغییر است، افزود: ما با ونزوئلایی شدن فاصله داریم. اقتصاد ایران، هنوز در همین شرایط نیز ظرفیت‌های مهمی دارد.

وی افزود: ما با دیگر کشورهای منطقه قابل قیاس نیستیم.منابع زیرزمینی و فرصت‌های تجاری، ما را از دیگر کشورها متفاوت کرده است. از این بابت می‌گویم که ما با ونزوئلایی شدن فاصله داریم.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به افزایش نرخ دلار تا سطح ۵۰ هزار تومان، تصریح کرد: اگر فرض کنیم که برجام احیا شود، طبیعتا این شرایط دستخوش تغییر خواهد شد.

مشروح گفت‌وگو با سید حمید حسینی را (اینجا) بخوانید.

۲۲۳۲۲۵

پست بعدی

ادعای اسرائیل علیه ایران مبنی بر حمله سایبری به یک موسسه آموزشی در حیفا

چ مارس 8 , 2023
کد خبر: 601141 | ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ ۰۸:۲۱:۱۷ اعتمادآنلاین | رژیم صهیونیستی روز سه شنبه مدعی حمله سایبری گروه منتسب به ایران به یک موسسه آموزشی، مهندسی پیشروی خود شد. به گزارش فارس و به نقل از خبرگزاری «آناتولی» اداره سایبری رژیم اسرائیل در بیانیه‌ای مدعی شد که این حمله سایبری به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000