علت فوت مهسا امینی از نگاه مرندی رئیس فرهنگستان علوم پزشکی

اعتمادآنلاین|

علیرضا مرندی رئیس فرهنگستان علوم پزشکی درباره مرگ مهسا امینی گفت: استرس ناشی از برداشتن غده تیروئید علت فوت ایشان بوده است.

به گزارش فارس وی ادامه داد: این فرد به علت اینکه غده هیپوفیزش را برداشتند؛ غده هپیوفیزی که فرماندهی همه غدد درون‌ریز انسان است. وقتی شما آن را برمی‌دارید دیگر دچار دیابت بی‌مزه می‌شوید و مرتب آب از کلیه‌های‌تان دفاع می‌شود و بدن بی‌آب می‌شود. املاح را نیز با خودش می‌برد.

تیروئید شما دیگر کار نمی‌کند و مجبور هستید دائم داروی تیروئید بخورید و از همه بدتر غده فوق کلیه از کار می‌افتد و باید به آن ترکیبات کرتون به طور مرتب داده شود و هر کدام از اینها که مصرف نشود،عوارض خاص خود را دارد. به هر دلیلی بالاخره این افراد به راحتی نمی‌توانند استرس‌شان را حذف کنند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 1

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

فرق میکند صولت مرتضوی وزیر رفاه بشود یا سعیدمرتضوی؟/ الان که ۴ماه است وزیر رفاه نداریم، کدام کار لنگ مانده؟

د اکتبر 17 , 2022
محمدمهاجری در کانال تلگرامی خود خطاب به رئیس جمهور نوشت: آقای صولت مرتضوی را به عنوان وزیر رفاه به مجلس معرفی کرده اید. یک بار دیگر نامه تان را بازبینی بفرمایید و جای صولت مرتضوی، هر اسم دیگری به ذهنتان می‌آید بنویسید. مثلاً بنویسید: قاضی سعید مرتضوی. فکر میکنید تفاوتی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000