پاپ سه‌شنبه به قزاقستان می‌رود

اعتمادآنلاین|

پاپ ۸۵ ساله که به دلیل درد زانو بر روی ویلچر نشسته است، روز سه شنبه در اجلاس بین ادیان در نورسلطان (آستانه سابق) شرکت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، به گزارش اسپوتنیک، بحران اوکراین موضوع اصلی سی و هشتمین سفر پاپ به خارج از کشور خواهد بود.

واتیکان اخیرا مجبور شد برای جلب نظر اوکراین به خاطر ناخرسندی کی‌یف از اظهار نظر پاپ فرانسیس درباره داریا دوگینا، دختر استراتژیست متحد پوتین، رئیس جمهور روسیه که چندی پیش به دلیل بمب گذاری در خودرویش در مسکو ترور شد، به ترمیم روابط آسیب دیده‌اش با اوکراین بپردازد، از همین روی فرانسیس اخیرا تلویحاً روسیه را به "فتح مسلحانه، توسعه طلبی و امپریالیسم" در اوکراین متهم کرد.

رهبر مسیحیان کاتولیک جهان درمصاحبه‌ای بیان کرد، به دلیل سفارش دکترش به استراحت در ارتباط با مشکل ایجاد شده برای زانویش نخواهد توانست تا بعد از برگزاری یک گردهمایی رهبران مذهبی در تاریخ ۱۳-۱۵ سپتامبر در قزاقستان به مسکو و کی‌یف سفر کند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

بدون پایان یافتن اتهامات بی‌اساس غرب، هر توافقی شکست خواهد خورد

ش سپتامبر 10 , 2022
اعتمادآنلاین| محمد مرندی کارشناس مسائل بین‌الملل درباره مذاکرات لغو تحریمها علیه جمهوری اسلامی ایران، از رفتار کشورهای غربی علیه تهران به شدت انتقاد کرد. ​به گزارش فارس، شبکه العربی قطر به نقل از مرندی گزارش داد که ایران، طرفی نبوده است که توافق هسته‌ای را نقض کند و از آن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000