دلیل صدای انفجار در محوطه برج میلاد

اعتمادآنلاین|

شنیده شدن صدای انفجار در محوطه برج میلاد با نگرانی هایی روبه رو شد. بعد از حوادث اخیر به خصوص آتش سوزی در زندان اوین شنیده شدن صدای انفجار در بزرگترین برج ایران، موجب نگرانی شده بود که روابط عمومی این برج توضیحاتی در این براه ارائه کرد.

به گزارش ایرنا، وی گفت: شنیده شدن صدای انفجار در محوطه این مجموعه را مربوط به بخشی از اجرای نمایش «۴۱۰» با موضوع دفاع مقدس عنوان کرد.

روابط عمومی برج میلاد یکشنبه شب اعلام کرد: صدای شنیده شده انفجار در محوطه این مجموعه، مربوط به بخشی از اجرای نمایش «۴۱۰» با موضوع دفاع مقدس است که با همکاری حوزه هنری در این مجموعه اجرا می‌شود.

بر اساس اعلام روابط عمومی برج میلاد، قابل توضیح است که امشب گروه نمایشی ۴۱۰ در پارکینگ شماره ۳ مجموعه میلاد مشغول به تمرین بوده و صدای انفجار مربوط به بخشی از این اجراست. اجرای این نمایش از فردا دوشنبه ۲۵ مهر ماه به مدت ۲۰ شب با حضور تماشاگران و علاقه مندان به هنر نمایش در برج میلاد اجرا می شود.

آیا این خبر مفید بود؟ 3 4

نتیجه بر اساس 3 رای موافق و 4 رای مخالف

پست بعدی

غربی‌ها در درگیری های جدی سست تر از لانه عنکبوت هستند

ی اکتبر 16 , 2022
اعتمادآنلاین| مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق شامگاه امروز یکشنبه در انتقاد به عملکرد کشورهای غربی به صحبت پرداخت. به گزارش فارس، پایگاه خبری بغداد الیوم به نقل از الصدر گزارش داد: *امروز بسیاری از جوانان در برابر پیشرفتهای خدماتی غرب، سر خم کرده‌اند، ولی برای همه مشخص شده است […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000