بحران بی سابقه کمبود نیرو در ارتش داریم

اعتمادآنلاین|

بحران بی سابقه کاهش نیرو در ارتش کانادا مقامات این کشور را نگران کرده است. ژنرال وین ایر، رئیس ستاد کل ارتش کانادا هشدار داد نیروهای مسلح کانادا به دلیل کمبود بی سابقه نیرو برای محافظت و دفاع از این کشور دچار ضعف هستند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری سی.بی.سی کانادا، او خاطرنشان کرد:

*ما نیازمند تلاشی از سوی کل جامعه برای کمک به ما با هدف بازگرداندن وضعیت نیروهای مسلح کانادا به جایگاه لازم برای دنیای خطرناک پیش رو هستیم.

*ما لازم است نیروهای مسلح را بازسازی کرده و ارقام تعداد نیروها را بالا ببریم. و لازم است ما این کار را با احساس فوریت و اولویت انجام دهیم چون دارد به روی قابلیت ما برای پاسخگویی در سراسر جهان تاثیر می‌گذارد.

*مشکل کمبود نیرو تنها منحصر به نیروهای مسلح کانادا نیست و مشکل کمبود نیروی کار در سراسر کانادا وجود دارد.

به نوشته شبکه سی.بی.سی، این درخواست فرمانده ارتش کانادا در حالی مطرح می‌شود که ایر و دیگر مقامات ارتش کانادا در تلاش هستند تا مساله کمبود ۱۰۰۰۰ نیرو در نیروهای مسلح کانادا را بر طرف کنند.

اوایل ماه جاری میلادی فرمانده ارتش کانادا با صدور فرمانی استخدام و حفظ نیرو در این ارتش را اولویت اول خود اعلام کرد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

می‌خواهند چنین القا کنند که ایران بر باد رفته و در حال فروپاشی است

ی اکتبر 16 , 2022
اعتمادآنلاین| غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در جلسه اخیر شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به موضوع حوادث اخیر کشور پرداخت. به گزارش فارس، وی در خصوص اتفاقات اخیر و اعتراضات مردمی در سطح کشور گفت: *وقوع چنین حوادثی دور از انتظار نبوده و نیست. هر فردی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000