اعلام وصول ۶ سوال نمایندگان از وزرای بهداشت، نیرو، ورزش و امور خارجه

اعتمادآنلاین|

سوال نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نیرو، امور خارجه و ورزش و جوانان از سوی هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول شد.

به گزارش ایسنا در جلسه روز چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی موارد اعلام وصولی از سوی هیئت رئیسه مجلس به شرح زیر اعلام شد:

– سوال ملی هادی بیگی نژاد نماینده ملایر از وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی مبنی بر اینکه چرا وزارت بهداشت برای خدمات رسانی به مناطق روستایی و شهرهای با جمعیت ترنس برنامه مناسبی برای رفع نیازهای بهداشتی و درمانی طراحی نمی کند؟

– سوال ملی الله پژمانفر نماینده مشهد و کلات و تعداد دیگری از نمایندگان از وزیر بهداشت درباره دلایل عدم اجرای کامل و صحیح قانون انطباق امور اداری و فنی موسسات پزشکی با موازین شرع مقدس.

– سوال ملی محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر و تعداد دیگری از نمایندگان مجلس از وزیر نیرو مبنی بر اینکه برنامه مشخص وزارت نیرو برای بحران آبی کشور چیست؟

– ۲ سوال ملی سید محمد مولوی نماینده آبادان از وزیر امور خارجه درباره اقدامات منطقه‌ای و بین‌المللی وزارت امور خارجه جهت جلوگیری از ایجاد رخداد گرد و غبار و عدم تعامل سازنده و موثر با کشور عراق جهت لایروبی اروندرود.

– سوال ملی مجتبی رضاخواه نماینده تهران، منطقه شمیرانات اسلامشهر و پردیس و تعداد دیگری از نمایندگان از وزیر ورزش در خصوص علت حذف تیم های فوتبال استقلال پرسپولیس و گل گهر از بازی‌های آسیایی.

پست بعدی

ادعای مخالفت روحانی با برکناری مدیرعامل وقت شرکت فولاد مبارکه کذب محض است

چ آگوست 24 , 2022
اعتمادآنلاین| روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور سابق، ادعاها مبنی بر مخالفت حسن روحانی با برکناری مدیرعامل وقت شرکت فولاد مبارکه را تکذیب کرد. به گزارش ایسنا، در اطلاعیه روابط عمومی دفتر حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی آمده است: «ادعای مخالفت رئیس‌جمهور سابق با برکناری مدیرعامل وقت شرکت فولاد مبارکه که متاسفانه از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000