عدم تمدید عضویت عضو کمیته المپیاد کامپیوتر کشور

عدم تمدید عضویت عضو کمیته المپیاد کامپیوتر کشور کد خبر: 599243 | ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ ۱۹:۰۰:۴۹ اعتمادآنلاین |

علی شریفی‌زارچی استاد کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف، از مخالفت حراست وزارت آموزش و پرورش با تمدید حکم عضویتش در کمیته علمی المپیاد کامپیوتر خبر داد.

به گزارش اعتمادآنلاین، این استاد منتقد در حساب توییتری خود نوشت: «امروز اطلاع دادند حراست آموزش و پرورش با تمدید حکم من به عنوان عضو کمیته علمی المپیاد کامپیوتر ایران مخالفت کرده. بدین ترتیب، سابقه‌ی رسمی خدمت من به این المپیاد که از سال ۱۳۷۹ پس از برنده‌شدن مدال طلای المپیاد جهانی کامپیوتر آغاز شده بود، به پایان رسید.»

او در ادامه افزوده که «خوشحالم در این مدت علاوه بر خدمت به نوجوانان سرزمینم، افتخار حضور در کمیته علمی بین‌المللی المپیاد جهانی کامپیوتر به عنوان یکی از سه عضو منتخب، که با رای ۸۵ کشور حاضر در این المپیاد انتخاب می‌شوند، و همچنین ریاست این کمیته را داشتم. کماکان برای دانش‌آموزان ایران تلاش خواهم کرد.»

او در جریان اتفاقات و حوادث اخیر در کشور و بخصوص دانشگاه شریف، از برخوردهای صورت‌گرفته با دانشجویان انتقاد کرده بود.

توییت

پست بعدی

ماجرای عجیب مرگ خودخواسته ۲ دختر نوجوان/ ۴۰ دقیقه با دست از پل عابر پیاده آویزان بودیم!

ش فوریه 25 , 2023
روزنامه خراسان نوشت: دختر ۱۶ ساله‌ای که به همراه دوستش قصد داشت با پریدن از پل عابر پیاده به زندگی خود پایان دهد، با روایت زندگی خانوادگی‌اش، دلیل خود را از این اقدام و لحظات دلهره‌آور آن را بیان کرد. دختر ۱۶ ساله ای با تصمیمی هیجانی به همراه یکی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000