می‌خواهند چنین القا کنند که ایران بر باد رفته و در حال فروپاشی است

اعتمادآنلاین|

غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در جلسه اخیر شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به موضوع حوادث اخیر کشور پرداخت.

به گزارش فارس، وی در خصوص اتفاقات اخیر و اعتراضات مردمی در سطح کشور گفت:

*وقوع چنین حوادثی دور از انتظار نبوده و نیست. هر فردی ماهیت انقلاب اسلامی را بشناسد و به عظمت این انقلاب پی برده باشد، از این نوع حوادث غافلگیر نخواهد شد.

*اتفاقی که با وقوع انقلاب اسلامی در دنیای معاصر افتاد این بود که این انقلاب در برابر تفکر حاکم بر دنیای غرب از رنسانس تا امروز که همانا تبلیغ و ترویج ایدهٔ جدایی دین از سیاست بود، ایستاد و نمونه‌ای از حکومت دینی و اسلامی را احیا کرد. انقلاب اسلامی در حالی اتفاق افتاد که اروپا در ۵۰۰ سال اخیر مدعی بود دوره حکومت‌های دینی به پایان رسیده است. غرب با هر چیزی که مخالف بوده و آن را خطری برای خود بداند، بر آن مهر ارتجاع و عقب‌ماندگی می‌زند. اما بر خلاف این تصویرسازی غرب، حالا در قرن ۲۰ و ۲۱، حکومت دینی و نظام اسلامی ایران در برابر فکر جدایی دین از سیاست قد علم کرده است و مبانی این تفکر را به چالش کشیده است.

*انقلاب اسلامی نقطه مقابل سکولاریسم و جدایی دین از سیاست است. حکومت دینی برای دنیای غرب یک زنگ خطر بزرگ است چرا که مردم را با ایمان و انگیزه دینی به کنش سیاسی دعوت می‌کند. صدور و گسترش پیام انقلاب اسلامی برای جهان اسلام و بشریت امروز، یک کابوس هولناک برای نظام سلطه است و در طول ۴۳ سال گذشته، تمام تلاش غرب تضعیف و براندازی انقلاب ایران اسلامی بوده و این تلاش در دوران جدید در فضای مجازی ظهور و بروز پیدا کرده است.

*در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی که امروز تبدیل به ابزاری برای دنیای استکبار شده، آن چنان خبر و شایعه می‌سازند که از ایران جز خرابی و اغتشاش و درهم‌ریختگی خبر دیگری نیست. آن‌ها می‌خواهند چنین القا کنند که ایران بر باد رفته و در حال فروپاشی است، اما ایران واقعی، ایرانی است که خار چشم دشمنان است و مقتدرانه و باشکوه در حال حرکت به سوی اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی است. این توطئه‌ها و طراحی‌های دنیای استکبار نه برای اولین بار است و نه آخرین خواهد بود.

*دشمن امروز با تمام عِده و عُدهٔ خود به جنگ انقلاب اسلامی آمده است. این توطئه‌ها و اغتشاش‌ها باید ما را هوشیارتر کند. هدف ما باید خدمت به مردم و پیشرفت کشور باشد. مردم سرمایه اصلی این انقلاب شکوهمند هستند. هر حزب و جریانی که به دنبال سهم‌خواهی و قدرت‌طلبی باشد، از توطئه دشمنان این آب و خاک غافل است. دست‌هایمان را به هم بدهیم و با اخلاص و همدلی و اعتمادی که مردم به ما داشته‌اند، برای تحقق ایرانی سرافراز و سربلند تلاش نماییم.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 1

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

برخی احزاب و افراد شاخص با شکم های پر از حرام به تهییج احساسات جوانان پرداختند

ی اکتبر 16 , 2022
اعتمادآنلاین| کیومرث سرمدی واله، نماینده اسدآباد در مجلس گفت: در نشست علنی صبح امروز(یکشنبه، ۲۴ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن گرامیداشت شهدای امنیت با بیان اینکه سال ها است دشمن ایران عزیز هر زمان که حرکت جدی ما را به سوی قله ها دید، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000