تصمیم مهم کی‌روش درباره ستاره بوندس‌لیگایی تیم ملی

اعتمادآنلاین|

سردار آزمون که در بازی با پورتو و به هنگام گرم کردن متوجه سوزش در ناحیه کشاله شده است با مصدومیت پارگی فیبر عضلانی روبرو شده است و بین ۶ تا ۸ هفته دور از میادین خواهد بود. این خبر به طور رسمی از سوی باشگاه بایرلورکوزن اعلام شده است.

به گزارش خبرآنلاین، با این حال کارلوس کی‌روش برای روحیه دادن به سردار آزمون اعلام کرده جای او در لیست تیم ملی محفوظ است و می‌تواند با خیال آسوده برای رهایی از بند مصدومیت برنامه‌ریزی کند.

با این تصمیم سردار آزمون به طور حتم در لیست تیم ملی در جام جهانی قرار می‌گیرد و اگر به بازی با انگلیس نرسد می‌تواند برای همراهی تیم ملی در دو بازی بعدی یعنی آمریکا و ولز برنامه‌ریزی کند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

واشینگتن اکنون از سرمایه سیاسی کمتری برای احیای برجام برخوردار است

ج اکتبر 7 , 2022
اعتمادآنلاین| اریک لوب، استاد دانشگاه بین‌المللی فلوریدا، گفت: من کارشناس حقوق بین‌الملل نیستم و نمی‌توانم در خصوص قانونی بودن تحریم‌های وضع شده علیه ایران، اظهارنظر کنم؛ علی‌الخصوص آن بخش از تحریم‌ها که غیرهدفمند هستند پیامدهای انسانی سنگینی برای مردم عادی دارند. در حالی که سازمان ملل می‌تواند در این رابطه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000