تاخیر در راه‌اندازی مجدد ۵ راکتور هسته‌ای فرانسه

اعتمادآنلاین|

​شرکت برق فرانسه (EDF) روز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که راه‌اندازی مجدد ۵ راکتور هسته‌ای با تاخیر روبه رو خواهد بود و این راه اندازی ممکن است بین یک روز تا نزدیک به سه هفته ادامه یابد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، فرانسه حدود ۷۰ درصد برق خود را از ۵۶ راکتور هسته‌ای تولید می‌کند، اما ۳۰ راکتور در حال حاضر برای تعمیرات معمولی و یا به‌دلیل خوردگی در برخی از سیستم‌های خنک‌کننده اضطراری، غیرفعال هستند.

بر اساس این گزارش، کارگران تعدادی از نیروگاه‌های هسته‌ای که رآکتورهای آنها برای تعمیر تعطیل شده‌اند، دست به اعتصاب زده‌اند.

هم اکنون اعتصابات از سوی کارمندان برخی از راکتورهای هسته‌ای شرکت "ای.دی.اف" فرانسه در جریان بوده و شاخه‌های اتحادیه‌ها از جمله در بخش راه‌آهن و بخش خودروسازی فرانسه اعلام کرده‌اند روز سه‌شنبه‌ی آینده در یک اعتصاب فراگیر شرکت خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

قرار نیست با کسی که نظام را نفی می‌کند، گفت‌وگو شود

ش اکتبر 15 , 2022
اعتمادآنلاین| عبدالله گنجی، مدیرمسئول روزنامه همشهری در یادداشتی برای این روزنامه به اظهارات غلامحسین اژه‌ای مبنی بر گفت‌وگو با معترضان اشاره کرد و توضیح داد قرار نیست با کسی که نظام را نفی می کند، گفتگو شود. به گزارش همشهری، گنجی نوشت: بعد از اغتشاشات اخیر برخی از نخبگان کشور، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000