سلبریتی‌ خارجی برای هر استوری علیه ایران نیم میلیون دلار گرفته!

اعتمادآنلاین|

روزنامه وابسته به شهرداری تهران مدعی شد یکی از سلبریتی‌های خارجی که علیه ایران استوری می‌گذارد، برای هر استوری نیم میلیون دلار می‌گیرد!

همشهری نوشت: جنگ سایبری‌ای که دشمن در این روزها در کشور ما انجام داد، نخستین بار است که در دنیا تجربه می‌شود. این جنگ به واقع نخستین تجربه جنگ جهانی سایبری بود. هم از نظر حجم تولیدات رسانه‌ای، هم از نظر سطح و گستره مخاطبان و هم به لحاظ تنوع در بسترهای انتقال محتوا، این جنگ، بی‌سابقه بود و همه داشته‌های دشمن در حوزه سایبری پای کار آمده است. یکی از این سلبریتی‌های خارجی که به موضوعات مرتبط با ایران پرداخته هر استوری‌اش نیم میلیون دلار قیمت دارد و تا‌کنون 3 یا 4 مورد برای موضوعات ایران استوری زده است. حجم ربات‌های دشمن، حملات متعدد سایبری به زیرساخت‌های کشور همه و همه نشان از یک حمله عجیب و گسترده علیه کشورمان دارد.

آیا این خبر مفید بود؟ 2 9

نتیجه بر اساس 2 رای موافق و 9 رای مخالف

پست بعدی

تاکید یک روزنامه بر ورود دستگاه قضا در ماجرای حسن عباسی و هاشمی‌گلپایگانی؛ در برخورد با تشویش‌گران اذهان عمومی تقسیم‌بندی خودی و غیرخودی نکنید

پ اکتبر 13 , 2022
اعتمادآنلاین| روزنامه وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی در گزارشی با مرور مواضع اصولگرایانی چون حسن عباسی و دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر تاکید کرده، تا قوه قضائیه با این دست از افراد برخورد نکند پیشنهاد گفت‌وگوی غلامحسین اژه‌ای با معترضان نمی‌تواند افکار عمومی آسیب‌دیده را ترمیم کند. این روزنامه تاکید […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000