خانواده‌ها مراقب فرزندان خود باشند تا گول منافقین را نخورند

اعتمادآنلاین|

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه شب گذشته منطقه ۱۷ شهر تهران درگیر ناآرامی بود و پس از آرام شدن شرایط، شهردار منطقه طی تماسی اعلام کرد که آسیب های زیادی به اموال عمومی وارد شده است، گفت: منطقه ۱۷ دارالشهدای شهر تهران است و معمولا شاهد هیچ تحرکی در این منطقه نیستیم اما عده‌ای اغتشاشگر به همراه موتور سیکلت به سمت این منطقه حرکت کردند و سعی داشتند آرامش این منطقه را برهم بزنند.

به گزارش ایسنا، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مشاهدات میدانی بنده حاکی از این موضوع بود که پاکبانان و کارکنان فضای سبز شهرداری تهران با شجاعت و تلاش فراوان سعی در حفظ اموال شهرداری تهران و بهتر شدن سیمای شهر داشتند، اظهار کرد: شب گذشته در منطقه ۱۷ یکی از بسیجیان شجاع و ایثارگر در پی اغتشاشات و در راستای حفظ امنیت به شهادت رسید؛ شهید «سلمان امیر احمدی» شب گذشته توسط اغتشاشگران به شهادت رسید.

وی افزود: نوع رفتار چند شب گذشته نشان می دهد که در میان افراد حاضر در اغتشاشات کسانی هستند که به کشورهای غربی متصل هستند و آموزش دیده‌اند تا درکشور آشوب جدی ایجاد کنند. از تمام خانواده ها درخواست می‌کنم تا مراقب فرزندان خود باشند تا توسط منافقین و گروهک های تجزیه طلب یا مزدوران نقابدارشان بازی نخورند؛ باید توجه داشت فرصت های پیشرفت در کشور عزیزمان با این اغتشاشات هدایت شده از دست نرود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

وحید شمسایی: مردم من را ببخشند

ی اکتبر 9 , 2022
اعتمادآنلاین| تیم ملی فوتسال ایران، شب گذشته در فینال جام ملت های آسیا برابر ژاپن شکست خورد و نایب قهرمان آسیا شد. هرچند ایران تیم برتر زمین بود اما 2 اشتباه از سوی بازیکنان جوان ایران باعث این شکست شد. هرچند کارشناسان فوتسال ایران به این تیم جوان شده امیدوار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000