تشکیل 26 پرونده ویژه برای متهمان حوادث اخیر قزوین

اعتمادآنلاین|

حسین رجبی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین روز پنجشنبه در تشریح این خبر، افزود: همچنین پرونده قضایی ۸۱ نفر از عوامل حاضر در اغتشاشات و حوادث اخیر با صدور کیفرخواست و جهت ادامه روند رسیدگی به دادگاه های انقلاب و کیفری دو ارسال شده است.

به گزارش انتخاب به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، رجبی در ادامه بیان داشت: به زودی دادگاه‌های علنی رسیدگی به پرونده‌های قضایی لیدرها و اغتشاشگران استان قزوین با حضور مردم و رسانه‌ها برگزار خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین خاطرنشان کرد: دوباره به خانواده‌ها تاکید و توصیه می کنیم مراقب فرزندان و دانش آموزان خود باشند تا فریب برخی افراد را نخورند و در اغتشاشات حضور نیابند و در صورت حضور از دستگاه قضایی انتظار چشم پوشی نداشته باشند.

این مقام قضایی همچنین گفت: در راستای تبیین توطئه های دشمنان و نقش آنها در ایجاد اغتشاشات، نشست‌های تبیین حضور عوامل استکبار جهانی از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای منطقه در پشت پرده اغتشاشات اخیر در کشور با روسای دانشگاه‌ها و مدیران مدارس استان برگزار شده است و این نشست ها، همچنان ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

رونمایی از شاسی بلند ارزان چینی که در ایران گران به فروش خواهد رفت

پ نوامبر 3 , 2022
اعتمادآنلاین| مکث تیارا نسخه ایرانیزه شده بایک رویژیانگ ایکس ۵ است که البته برای بازار ما دچار تغییر و تحولاتی شده است. خودرویی که از آن صحبت می‌کنیم در نوع خود اقتصادی و مقرون به صرفه برای بازار چین است، اما بعید به نظر می‌رسد که برای مشتریان ایرانی ارزان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000