قایدی و محبی نباید از کی روش گلایه کنند

اعتمادآنلاین|

پیشکسوت فوتبال در مورد فهرست نفرات دعوت شده به تیم از سوی کی‌روش هم خاطرنشان کرد: همیشه تیم ملی هر فهرستی که اعلام شده حرف و حدیث‌هایی در موردش بوده است و عده‌ای معترض بودند که چرا حضور ندارند و هیچ وقت نمی‌شود همه را راضی نگه داشت ولی بازهم این سرمربی تیم ملی است که نظر اصلی را می‌دهد و اصلاً نباید او را تحت فشار قرار داد.

به گزارش خبرورزشی، بیانی در مورد اینکه استقلالی‌ها بابت خط خوردن نفراتی مثل محبی و قایدی از تیم ملی از کی‌روش گلایه‌دارند، گفت: اشتباه می‌کنند گلایه دارند. هر سرمربی تفکرات خاص خودش را دارد و می‌خواهد بهترین نتایج را بگیرد و بر اساس سبک بازی که انجام می‌دهد به نوعی از بازیکنان نیاز دارد. ضمن اینکه قایدی چند وقت از میادین دور بوده و تازه چند هفته است که برگشته و حتی در خود استقلال هم تا این اواخر فیکس نبود و به عنوان یار تعویضی وارد زمین می‌شد و نباید کی‌روش را بابت دعوت یا عدم دعوت از کسی تحت فشار قرار داد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

طعنه تلگرامی همتی به ابراهیم رئیسی؛ به خردان مفرمای کار درشت

د سپتامبر 26 , 2022
اعتمادآنلاین| حواشی سفر نیویورک ابراهیم رئیسی و خریدهای گروه اعزامی ایران به آمریکا همچنان ادامه دارد. به گزارش خبرآنلاین، عبدالناصر همتی ، رئیس پیشین بانک مرکزی در یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت: جناب آقای رئیسی رییس جمهوری اسلامی ایران باسلام، گرت مملکت باید آراسته مده کار معظم به نوخاسته […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000