تاثیر خاص این بازیکنان روی بردهای پرسپولیس

اعتمادآنلاین|

تیم فوتبال پرسپولیس در پایان هفته چهارم با ۸ امتیاز خود را به عنوان مدعی قهرمانی فصل جاری لیگ برتر نشان داد تا هواداران این تیم امیدوار به روزهای پیش رو باشند.

به گزارش خبرورزشی، پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان با نقش ویژه مدافعان کناری این تیم رقم خورد. پاس گل علی نعمتی به یورگن لوکادیا در نیمه اول باعث شد تا پای مهاجم هلندی به گل باز شود. نعمتی که در فصل جاری در پست دفاع راست بازی می‌کند دومین پاس گل خود در فصل جاری را داد تا نشان دهد انگیزه‌های زیادی برای درخشش در نقش جدید خود دارد. دانیال اسماعیلی فر مدافع تیم فوتبال پرسپولیس نیز نقش ویژه‌ای روی گل دوم داشت. ضربه او و ادامه راه به دفاع نفت خورد تا وارد دروازه میهمان آبادانی در ورزشگاه آزادی شود.

آنچه در این روزها به درد پرسپولیس می‌خورد نه تنها کلین شیت‌های بیرانوند است بلکه تأثیر مستقیم مدافعان در پیروزی هاست.

تیم فوتبال پرسپولیس در پایان هفته چهارم با ۸ امتیاز صدر جدول رده بندی لیگ برتر را برای خود رقم زد.

پست بعدی

چرا مثل گذشته بزازها، حلبی سازها، لحاف دوزها و کبابی‌ها نماینده مجلس نمی‌شوند؟

پ سپتامبر 1 , 2022
اعتمادآنلاین| اصناف، شبکه سراسری و میهنیِ توزیع کالا و مایحتاج و خدمات مردم اند. به گزارش روزنامه اطلاعات، این روزنامه در یادداشتی با اشاره به اصناف به عنوان شبکه توزیع نوشت: از دوحال خارج نیست، یا دولت باید تمام این شبکه کشوری را دولتی کند و توزیع را خود به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000