به اوکراین سلاح و سامانه پدافند دفاعی نمی دهیم

اعتمادآنلاین|

«بنی گانتز» وزیر جنگ اسرائیل روز دوشنبه در تماس تلفنی با همتای اوکراینی خود بار دیگر تاکید کرد که به این کشور تسلیحات و سامانه پدافندی نخواهد داد.

​به گزارش فارس، به نوشته روزنامه «تایمز اسرائیل»، گانتز در تماس تلفنی با «اولکسی رِزنیکوف» وزیر دفاع اوکراین گفت: به دلیل «محدودیت‌های عملیاتی»، رژیم صهیونیستی قادر نیست به اوکراین تسلیحات یا سامانه پدافندی تحویل دهد.

در بیانیه دفتر گانتز درباره این تماس تلفنی امده است که او به همتای اوکراینی وعده کمک‌های بشردوستانه و تأمین سامانه هشدار سریع برای نجات جان افراد بیشتری را داد.

دو طرف همچنین بر ایجاد تماس‌های فوری میان متخصصان در راستای کمک به اوکراینی‌ها برای توسعه سامانه هشدار سریع برای غیرنظامیان تأکید کردند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

ماجرای تجمع و درگیری در هنرستان صدر در خیابان سلسبیل چه بود؟

د اکتبر 24 , 2022
اعتمادآنلاین| خبری مبنی بر وقوع درگیری در هنرستانی در خیابان سلسلبیل تهران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که پس از بررسی‌ها مشخص گردید، درگیری‌ای رخ نداده است و پلیس با گفت‌وگو جمعیت را متفرق کرده است. به گزارش مهر، دقایقی پیش خبری مبنی بر کشته شدن یک دانش‌آموز دخترانه در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000