جنجال بی‌اعتمادی به خلبانان عراقی؛ هواپیمای الکاظمی با خلبانان مصری به نیویورک رفت

اعتمادآنلاین|

حاشیه‌های نشست مجمع عمومی سازمان ملل در کشورهای مختلف همچنان ادامه دارد؛ از جمله حواشی، به‌کارگیری خلبانان مصری در پرواز نخست‌وزیر عراق به نیویورک است.

به گزارش اعتمادآنلاین، وب‌سایت شفق‌نیوز در خبری اعلام کرد: در پرواز مصطفی الکاظمی نخست‌وزیر عراق به نیویورک، هواپیمای حامل او از خلبانان مصری استفاده کرد.

با وجود آنکه این امر بازتاب خاصی در رسانه‌های عراقی پیدا کرد اما یک منبع آگاه به این رسانه عراقی خبر داد به‌کارگیری خلبانان مصری برای هدایت هواپیمای حامل رهبران عراق امری عادی است، این منبع ضمن تایید به‌کارگیری خلبانان مصری ادعا کرد به دلیل طولانی بودن مسافت این تصمیم گرفته شده است.

به گفته این منبع، این اولین باری نیست که از خلبانان مصری برای این کار استفاده می‌شود و دولت عراق در این زمینه با چند خلبان مصری قرارداد بسته است.

با این حال منتقدان این اقدام تاکید دارند با وجود حضور شمار زیادی از خلبانان کارآمد عراقی به‌کارگیری خلبانان غیرعراقی امری تعجب‌برانگیز است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

چرا عراق به بن بست سیاسی رسید؟

ش سپتامبر 24 , 2022
اعتمادآنلاین| مصطفی الکاظمی جمعه شب در سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت که کشورش در تلاش برای یافتن راه حل‌های پایدار برای بحران‌های منطقه‌ای است. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نخست وزیر عراق گفت: عراق کشوری تاریخی است که ریشه‌های عمیقی در حافظه بشریت دارد، اما چالش‌های بسیار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000