ماهانه ۱۵۰ پرستار از کشور مهاجرت می‌کنند

اعتمادآنلاین|

روزنامه شهروند در گزارشی از آمار بالای مهاجرت پرستاران از کشور خبر داد و تخمین زد ماهانه ۱۵۰ پرستار به خارج از کشور مهاجرت می کنند.

در پیمایش مرکز رصد ملی مهاجرت که از اردیبهشت تا خرداد ١٤٠٠ از پرستاران و پزشکان صورت گرفته نشان می دهد در مقابل ١١درصدی که هیچ تمایلی برای مهاجرت نداشتند، ٢٦درصد اگر شرایط برایشان مهیا می‌شد حتما مهاجرت می‌کردند، ٤٥درصد از افراد شرکت‌کننده هم تمایل زیادی برای مهاجرت داشتند. این در حالی است که تا قبل از کرونا این آمار ٣٧درصد بوده است.

این تحقیق نشان می‌دهد که ٧١درصد از پزشکان و پرستاران عوامل بیرونی را دلیل اصلی مهاجرت خود عنوان می‌کردند و معتقد بودند بی‌ثباتی اقتصادی، کیفیت زندگی بهتر در خارج از کشور، کاهش ارزش پول در برابر ارزهای بین‌المللی و درآمد پایین از عواملی است که آنها را وادار به مهاجرت می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

ببینید | واکنش اژه‌ای به مطالب دروغ منتشر شده در ماجرای مهسا امینی

د سپتامبر 19 , 2022
حجت‌الاسلام‌ محسنی اژه‌ای، امروز دوشنبه (۲۸ شهریور) طی سخنانی در جلسه شورای عالی قوه قضائیه گفت: تکلیف دشمنان معلوم است؛ اما برخی افراد نیز در قضیه پیش‌آمده اخیر غفلت کردند و بد امتحان پس دادند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000