شکایت ایران از آمریکا در دیوان دادگستری بین‌المللی از سر گرفته شد

اعتمادآنلاین|

ایران شکایت حقوقی خود در دادگاه عالی سازمان ملل به منظور آزادسازی میلیاردها دلار از دارایی‌های این کشور که توسط ایالات متحده مسدود شده است را امروز -دوشنبه- از سر خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از آی‌بی‌تی، واشنگتن در اظهاراتی بی‌اساس ادعا کرده که این دارایی‌های مسدود شده باید به قربانیان حملاتی که ادعا شده تهران مسئولیتش را بر عهده دارد، تعلق بگیرد.

این پرونده در شرایطی مجدداً در برابر دیوان دادگستری بین‌المللی باز می‌شود که امیدها برای احیای توافق هسته‌ای با ایران به پایین‌ترین سطح رسیده‌اند.

تهران اولین بار در سال ۲۰۱۶ و پس از اینکه دادگاه عالی ایالات متحده به مسدودسازی دو میلیارد دلار از دارایی‌های این کشور و انتقال‌‌شان به بازماندگان و بستگان حملاتی که با ادعاهای بی‌اساس به تهران نسبت داده می‌شوند رأی داد، از واشنگتن به دیوان دادگستری بین‌المللی شکایت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

ببینید | سوال مجری شبکه آمریکایی از رئیس‌جمهور: موسیقی غربی گوش می‌دهید؟

د سپتامبر 19 , 2022
ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پاسخ به سوال عجیب مجری «سی‌بی‌اس» آمریکا گفت: موسیقی اگر باعث ارتقاء روحی و روانی انسان شود مورد تایید است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000