جنگ جهانی سوم در راه است؟ آسیب جنگنده چینی به جنگنده استرالیایی

اعتمادآنلاین|

استرالیا روز یکشنبه اعلام کرد یک جت جنگی چینی با انجام مانورهای خطرناک، ایمنی یکی از هواپیماهای تجسسی دریایی این کشور را بر فراز دریای جنوبی چین تهدید و آن را مجبور به بازگشت به پایگاه خود کرده است.

به گزارش یورونیوز، آنتونی آلبانیز، نخست وزیر استرالیا گفت که نگرانی کانبرا از این حادثه که ۲۶ مه و در حریم هوایی بین‌المللی رخ داده، از کانال‌های مقتضی به مقام‌های چینی اعلام شده است.

در همین حال، ریچارد مارلز، وزیر دفاع استرالیا، نیز به خبرنگاران در ملبورن توضیح داد که یک فروند هواپیمای جنگنده جی-۱۶( J-16) چینی یک هواپیمای تجسسی پی-۸ (P-8) را بهنگام گشت‌زنی معمول خود رهگیری کرده و با پرواز در فاصله بسیار نزدیک به آن موجب وارد آمدن آسیب‌هایی به هواپیمای نظامی استرالیایی شده، از جمله این که قطعات ریز آلومینیوم وارد موتور هواپیمای تجسسی استرالیا شده است.

چین هنوز هیچ واکنشی به اظهارات مقام‌های استرالیا نشان نداده است.

پست بعدی

همسر سابق پسر بایدن: او یک معتاد، زن‌باره و خیانتکار است

د ژوئن 6 , 2022
اعتمادآنلاین| کتلن بوهل می‌گوید همسر سابقش را بابت دروغ‌ها و خیانت‌هایش بخشیده است کتلن بوهل (Kathleen Buhle)، پنج سال پس از طلاق و پایان زندگی مشترک ۲۴ ساله‌اش با هانتر بایدن، پسر جو بایدن، می‌گوید حالا دیگر «بر زندگی‌اش تسلط کامل دارد.» به‌گزارش خبرگزاری اسوشیتدپرس، بوهل در کتاب خاطراتش، که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000