رمز رسیدن به توافق مطلوب اراده واشینگتن است

اعتمادآنلاین|

حسین امیرعبداللهیان و بدر البوسعیدی وزیر خارجه سلطنت عمان امروز (چهارشنبه) ۲۳ شهریور ماه تلفنی گفت‌وگو کردند.

به گزارش فارس، آخرین تحولات مرتبط با مذاکرات رفع تحریم‌ها از جمله موارد مورد گفت‌وگوی دو وزیر خارجه بود.

امیرعبداللهیان در این گفت‌وگو با تأکید بر پایبندی جمهوری اسلامی ایران به روند گفت‌وگو و تبادل پیام برای رفع تحریم‌ها و با اشاره به تلاش همه طرف‌ها طی چند ماه گذشته، رمز رسیدن به نقطه مطلوب توافق در شرایط حاضر را تمرکز ایالات متحده بر واقع بینی و نشان دادن داشتن اراده لازم برشمرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی با اشاره به نشست جاری شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین افزود: صدور بیانیه غیرسازنده در نشست آژانس هیچ ثمری ندارد.

امیرعبداللهیان همچنین اراده و حسن نیت لازم از سوی جمهوری اسلامی ایران برای رسیدن به گام نهایی توافق خوب، قوی و پایدار را مورد تأکید قرار داد.

بدرالبوسعیدی وزیر خارجه عمان نیز در این گفت‌وگوی تلفنی با تأکید بر اهمیت رسیدن به توافق و بازگشت همه طرف‌ها به تعهدات، ضمن قدردانی از نقش سازنده ایران در روند مذاکرات، بر ضرورت تلاش در راستای نتیجه گیری مثبت از ماه‌ها مذاکره، تأکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

انتقال ۱۹۵ مصدوم ایرانی از عراق به کشور

چ سپتامبر 14 , 2022
ایرنا نوشت: رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از انتقال ۱۹۵ مصدوم یا بیمار ایرانی در راهپیمایی اربعین از مرزهای چهارگانه مهران، چذابه، شلمچه و خسروی به کشور خبر داد و گفت: این افراد برای ادامه روند درمان به کشور منتقل شدند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000