زاهدی‌وفا یک هفته دیگر فرصت دارد

اعتمادآنلاین|

احمد علیرضابیگی، نماینده مجلس یازدهم درباره این‌که مهلت سرپرستی محمدهادی زاهدی وفا برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به پایان رسیده است و مجلس هم در تعطیلات به سر می‌برد و نمی‌تواند جلسه رأی اعتماد وی را برگزار کند آیا زاهدی‌وفا برای ادامه کار نیاز به اجازه رهبری دارد، گفت: در آئین نامه مهلت سرپرستی وزارت‌خانه‌ها سه ماه نوشته شده است؛ در حال حاضر مجلس به دلیل ماموریت نمایندگان در تعطیلات است که این یک هفته قابل اغماض است.

به گزارش ایلنا، بخش هایی از گفت و گوی علیرضابیگی را در ادامه می خوانید:

*مسئله اصلی اینجا است که نباید این اتفاق می‌افتاد و وزیر کار که یکی از اصلی‌ترین اعضای کابینه است با این همه تأخیر معرفی می‌شد.

*درباره این‌که آیا زاهدی وفا از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد خواهد گرفت، به شخصه دقیقا در جریان مختصات ایشان قرار نگرفته‌ام و با نمایندگان دیگر هم صحبت نکرده‌ام؛ اما حرف‌ها و موضوعاتی به ما منتقل شده است که گذاشتیم کمیسیون مربوطه به این مسائل رسیدگی کند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

شگرد عجیب 6 سارق برای اخاذی از مسافران

ی سپتامبر 11 , 2022
اعتمادآنلاین| 6 راننده خودرو شخصی پس از دریافت کرایه از مسافران، قبل از رسیدن به مقصد آنان را به زور پیاده می‌کردند و متواری می‌شدند. به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ پیمان لطیفی، سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری گفت: تعدادی از شهروندان به کلانتری 209 پایانه غرب مراجعه و در اظهاراتی اعلام […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000