شگرد عجیب 6 سارق برای اخاذی از مسافران

اعتمادآنلاین|

6 راننده خودرو شخصی پس از دریافت کرایه از مسافران، قبل از رسیدن به مقصد آنان را به زور پیاده می‌کردند و متواری می‌شدند.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ پیمان لطیفی، سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری گفت: تعدادی از شهروندان به کلانتری 209 پایانه غرب مراجعه و در اظهاراتی اعلام کردند به عنوان مسافر سوار بر خودروی های شخصی شدند اما پس از پرداخت کرایه، راننده خودرو آنان را از خودرو پیاده کرده و از محل متواری شد‌ اند.

این مقام انتظامی به ثبت مشخصات ظاهری رانندگان خودرو اشاره کرد و عنوان داشت: تحقیقات پلیسی در این خصوص آغاز و معلوم شد تعدادی از رانندگان بدین شیوه در محدوده غرب تهران از مسافران اخاذی می‌کنند.

وی گفت: در این رابطه 6 راننده خودرو شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی هر 6 راننده خودرو در حالی که در محورهای منتهی به پایانه غرب در حال تردد بودند دستگیر شدند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهمان 27 الی 35 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخاذی از شهروندان در پوشش حمل مسافر در غرب تهران معترف شدند که تعدادی از مالباختگان شناسایی و به کلانتری مراجعه کردند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

دلار آزاد چند؟

ی سپتامبر 11 , 2022
اعتمادآنلاین| طبق اعلام دبیرکل کانون صرافان، در هفته‌های گذشته مردم در خرید سرمایه‌ای دلار محتاط عمل می کنند و دیگر بازار ارز مانند گذشته شاهد رفتارهای هیجانی نیست. به گزارش خبرآنلاین، کامران سلطانی‌زاده درباره وضعیت بازار ارز در روزهای اخیر، اظهار داشت: علی رغم صحبت‌های منفی در مورد توافق و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000