شیوخ دبی منچستریونایتد را می‌خرند؟

اعتمادآنلاین|

نشریه انگلیسی «دیلی‌میل» حالا خبر می‌دهد که خانواده گلیزر روی باشگاه منچستریونایتد قیمتی 3.75 میلیارد پوندی گذاشته‌اند و همین می‌تواند علاقه شیوخ اماراتی را برای خرید سهام این باشگاه انگلیسی جلب کند که تاکنون مالکیت باشگاهی را در لیگ برتر انگلیس نداشته‌اند. البته باید دید که آیا چنین رقمی خوشایند جیم رتکلیف هست یا خیر، کسی که هوادار من‌یونایتد است و اخیراً پیشنهادش برای خرید سهام باشگاه چلسی به نتیجه نرسید.

به گزارش تسنیم، طبق گزارش این رسانه انگلیسی؛ ممکن است خریدار باشگاه منچستریونایتد یک صندوق سرمایه‌گذاری مستقل مانند دُبی باشد که هنوز از ابوظبی (مالکان باشگاه منچسترسیتی) و عربستان سعودی (مالکان باشگاه نیوکاسل) برای اضافه کردن یک باشگاه لیگ برتری به مجموعه خود، پیروی نکرده است. شایعه شده است که شیوخ دُبی یکی از مدعیان اصلی خرید سهام منچستریونایتد هستند.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

جزئیاتی از پرونده دختر مفقود شده اصفهانی

د سپتامبر 5 , 2022
اعتمادآنلاین| سرهنگ کاووس حبیبی، رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: در پی ناپدید شدن یک دختر اهل اصفهان در شیراز، تحقیقات پلیس انجام شده و چند مظنون تحت تعقیب قرار گرفته‌اند. به گزارش ایرنا بخش هایی از گفت و گوی حبیبی را در ادامه می خوانید: *۲۵ تیرماه امسال دختر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000