مدیران اجرایی برای تامین کالاهای ضروری معیشتی تلاش شبانه روزی می‌کنند

اعتمادآنلاین|

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی فرایند اجرای قانون استفاده از کالابرگ الکترونیک برای تامین کالاهای ضروری معیشتی را تسریع کنند.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از ملت شریف ایران صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم که با صبوری و درایت در برابر هجمه های معاندین و رسانه های دشمنان این آب و خاک ایستادند و به قوای سه گانه در راه تحقق جراحی اقتصادی برای عادلانه و مردمی سازی نظام پرداخت یارانه ها یاری می رسانند.

وی افزود: مردم مطمئن باشند که این روزها مدیران اجرایی کشور برای رساندن کالاهای ضروری معیشتی به مردم به صورت شبانه روزی در حال تلاش هستند. ضمن تشکر از اقدامات مخلصانه صورت گرفته توسط دولت، امیدوارم دستگاه های اجرایی فرایند اجرای قانون استفاده از کالابرگ الکترونیک برای تامین کالاهای ضروری معیشتی که می تواند نگرانی ها را برطرف کند، تسریع کنند.

ادامه دارد…

پست بعدی

رابطه پنهانی زن خیانتکار با جنایت پایان یافت

ی مه 15 , 2022
اعتمادآنلاین| مرد جوان وقتی نیمه‌شب یک غریبه را در خانه‌اش دید او را به قتل رساند و متواری شد اما همسرش راز این جنایت را برای پلیس فاش کرد. به گزارش «ایران»، چندی قبل مأموران پلیس کرج در جریان قتل مردی جوان در یک خانه قرار گرفتند. وقتی تیم جنایی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000