اعتراف یک نماینده مجلس: افغانستان حقابه ما را نمی‌دهد/ اهرم فشار نیاز است

اعتمادآنلاین|

ذبیح‌الله اعظمی ، سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی درباره نتایج پیگیری‌های کمیسیون برای سدسازی‌های افغانستان و ترکیه، گفت: «متاسفانه فعلا برای افغانستان دستاورد چندانی نداشته‌ایم و حقابه ما را نمی‌دهد. بنابراین در این خصوص نیاز به اهرم‌های فشار بیشتری دارد. درمورد ترکیه هم در دیداری که وزیر امورخارجه با همتای خودشان در ترکیه داشتند این اعتراض و نگرانی را اعلام کردند.»

به گزارش انتخاب، اعظمی همچنین درباره دریافت حقابه‌، مطرح کرد: «وزیر نیرو به همراه رییس کمیته آب کمیسیون کشاورزی به افغانستان سفری داشتند ولی نتیجه ملموسی نداشته است و ما باید از اهرم فشار بیشتری استفاده کنیم. آن‌ها هم دنبال امتیازات سیاسی و اقتصادی بیشتری از کشور ما هستند. چندان که اشرف غنی اعلام کرد "نفت در مقابل آب و اب در مقابل نفت". بنابراین ما با توجه به موقعیتی که داریم، باید فشار بیشتری بیاوریم که این مهم به دولت و وزارت امور خارجه برمی‌گردد.»

پست بعدی

پای پناهیان به هالیوود هم کشیده شد/ دعوت از مل گیبسون برای شرکت در راهپیمایی اربعین + ویدئو

پ سپتامبر 1 , 2022
اعتمادآنلاین| علیرضا پناهیان؛ روحانی و استاد دانشگاه گفت: اگر من بخواهم کسی را بیارم از مل گیبسون؛ کارگردان مطرح آمریکایی دعوت می کنم تا در پیاده‌روی اربعین همراه من باشد. به گزارش عصر ایران، پناهیان گفت: جایی شنیده بودم مل گیبسون بعد از شنیدن شرح زندگی امام حسین(ع) تعجب کرده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000