ژاپنی‌ها 2 دستگاه ایکس ری کانتینری به بندر چابهار اهدا کردند

اعتمادآنلاین|

محمدعلی خاشی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار کرد: کل کالای صادراتی خروجی از طریق گمرکات سیستان و بلوچستان در پنج ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل از لحاظ ارزش 4 درصد کاهش و از نظر وزن 6 درصد کاهش داشته است.

​به گزارش فارس، ناظر گمرکات سیستان و بلوچستان افزود: از ابتدای امسال تعداد پروانه صادراتی نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر تعداد پروانه 23 درصد افزایش از نظر ارزش 46 درصد افزایش و از نظر وزن 69 درصد افزایش نشان می دهد.

وی بیان کرد: صادرات در مدت فوق نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر تعداد پروانه 15 درصد کاهش و از نظر ارزش 9 درصد کاهش و از نظر وزن 26 درصد کاهش نشان می دهد .

خاشی گفت: ترانزیت کالا امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر وزن 3 درصد کاهش داشته است.

ادامه داد: ژاپن دو دستگاه ایکس‌ری به بندر چابهار اهدا کرده است که به زودی در اسکله شهید بهشتی و اسکله شهید کلانتری چابهار راه‌اندازی می‌شود.

خاشی بیان کرد: با وجود این دو دستگاه‌ها جمع دستگاه‌های ایکس‌ری در چابهار به تعداد سه دستگاه‌می رسد.

پست بعدی

نزاع خونین در نرماشیر کرمان

س آگوست 30 , 2022
اعتمادآنلاین| سیدعلی متولی در تشریح این خبر افزود: این حادثه صبح هشتم شهریورماه و در پی‌اختلاف و مشاجره لفظی سه کارگر باغ های خرما رخ داده و در این حادثه یک نفر کشته و فرد دیگر نیز با ضربات چاقو مجروح شده است. به گزارش ایرنا، وی اظهار کرد: متاسفانه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000