واکنش امیر علی‌اکبری بعد از پیروزی برابر فایتر ایتالیایی

اعتمادآنلاین|

امیر علی‌اکبری در خصوص اولین پیروزی خود در سازمان «وان چمپیونشیپ» مقابل حریف ایتالیایی اظهار داشت: خدا را شکر با لطف خدا و محبت امیرالمؤمنین(ع) و آقا صاحب الزمان(عج) موفق به شکست حریف ایتالیایی شدم. با علیرضا استکی خیلی خوب بازی را آنالیز کرده بودیم و حریف ایتالیایی، واقعاً گردن‌کلفت بود و تمام برنامه این بود که در حمله‌های او مشت بزنیم و او را پایین ببریم.

به گزارش تسنیم، علی‌اکبری تصریح کرد: در مبارزه منتظر ماندم تا سرانجام با حمله فایتر ایتالیایی تاکتیک خود را پیاده کردیم. خدا را شکر نتیجه زحمات یک‌ساله خود و 6 ماه‌ اخیر راکه علیرضا استکی به ما اضافه شد و خیلی از ایراداتم را برطرف و مبارزه را آنالیز کرد، گرفتیم. بعد از سه سال و نیم سختی، عذاب و طرد شدن به مبارزه بازگشتیم و به‌لطف خدا به پیروزی برگشتیم و امیدوارم این روند را ادامه بدهیم.

پست بعدی

احیای برجام بر سازش تل‌آیو با کشورهای عرب تاثیرگذار است

ش آگوست 27 , 2022
اعتمادآنلاین| رژیم صهیونیستی نگران تاثیر توافق هسته‌ای بر توافقات سازش (توافق ابراهیم) با کشورهای عربی است که در واقع به منظور مقابله با نفوذ ایران انجام شد. به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه عبری مکور ریشون، مائیر بن شابات، رئیس پیشین شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در اظهاراتی تاکید […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000