بارش باران در برخی از محورهای شمالی/ترافیک پرحجم در ۵ جاده

اعتمادآنلاین|

سرهنگ احمد شیرانی، درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی که از کنترل و پایش ترافیک جاده‌های کشور به دست آماده است شاهد ترافیک نیمه سنگین در آزادراه پردیس به تهران در حدفاصل تونل شماره سه تا تونل شماره دو هستیم.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: ترافیک در در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده سه راهی چلاو و مسیر شمال به جنوب محدوده های تونل شماره یک، شاهاندشت و آب اسک نیز پرحجم اما روان گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: تردد وسایل نقلیه در محور چالوس مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است و ترافیک نیمه سنگین در مسیر شمال به جنوب حد فاصل مرزن آباد تا میانک، مجلار تا پل دزدبن، ولی آباد تا پل زنگوله، کندوان تا نسا، ارنگه تا وینه و محدوده بیلقان مشاهده می‌شود.

شیرانی ادامه داد:‌ ترافیک در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل محمدشهر تا پل فردیس و محور فشم – تهران محدوده حاجی آباد نیز پرحجم اما روان گزارش شده است. تردد در سایر محورهای مواصلاتی کشور روان است.

وی درباره وضعیت جوی محورهای مواصلاتی نیز گفت: شاهد بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان مازندران از جمله محور هراز هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در ادامه نیز بر انسداد محور هراز از ۱مرداد تا ۴ مرداد تاکید کرد و گفت: با توجه به انجام عملیات عمرانی در محدوده کیلومتر ۳۳ تا ۳۵ جاده هراز، این محور به طور کامل در تاریخ اعلام شده و در هر دو مسیر مسدود است و محورهای فیروزکوه و چالوس به عنوان محور جایگزین برای تردد به سمت شمال خواهند بود.

شیرانی در پایان اظهار کرد: دو محور هشتگرد – طالقان و لاسم – ارجمند دارای انسداد فصلی هستند.

پست بعدی

ایران حمله موشکی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق را شدیدا محکوم کرد

ج جولای 22 , 2022
اعتمادآنلاین| ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (جمعه) ۳۱ تیر ماه حمله موشکی وحشیانه شب گذشته رژیم صهیونیستی به برخی مناطق سوریه در حومه شهر دمشق که به شهادت و زخمی شدن ده نفر منجر شد را شدیدا محکوم کرد. ​به گزارش فارس، سخنگوی وزارت امور […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000