پایان ماجرای مطهری با استقلال و ثبت قرارداد کاوه رضایی

اعتمادآنلاین|

باشگاه استقلال پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی با ارسال نامه به سازمان لیگ نام ارسلان مطهری را از لیست خارج کرد. این در حالیست که پیش از این گفته می‌شد این بازیکن به خاطر عدم توافق برای فسخ قرارداد در جمع آبی‌ها ماندنی شده است.

به گزارش فارس، استقلال بر اساس قرارداد موجود این اختیار را داشت که نام بازیکن را در لیست مازاد قرار بدهد و اکنون هم در حال فراهم کردن شرایط برای ثبت قرارداد کاوه رضایی است.

با اینحال چون بازیکن در لیست مازاد قرار گرفته باشگاه مکلف است تعهدات مالی خودش را انجام بدهد. ضمن اینکه در صورت عدم تمایل بازیکن، او می‌تواند بعد از بسته شدن پنجره تابستانی نیز قراردادش را طی توافق با باشگاه فسخ کند. در غیر این صورت بازیکن به تمریناتش در کنار تیم ادامه می‌دهد.

در حال حاضر باشگاه استقلال طی مکاتبه با سازمان لیگ نام ارسلان مطهری را از لیست خارج کرده و سازمان لیگ نیز این امر را پذیرفته است. تنها مورد بحث بین سازمان لیگ و باشگاه استقلال، میزان پرداخت مطالبات مطهری است. البته در این بین، این نکته قابل توجه است؛ بازیکنی که در لیست مازاد قرار می‌گیرد نمی‌تواند پول چند فصل را مطالبه کند و تنها مطالبات یک فصل را دریافت خواهد کرد.

این اقدام پیش از این نیز توسط باشگاه پاری‌سن ژرمن صورت گرفته بود و در حالیکه این باشگاه چندین بازیکن مازاد داشت آن ها را از لیست خودش خارج کرده بود اما حقوقشان را پرداخت می‌کرد.

به این ترتیب در حال حاضر باشگاه استقلال یک جای خالی در لیست خودش دارد و مشکلی برای ثبت قرارداد کاوه رضایی که بازیکن آزاد محسوب می‌شود، نیست.

پست بعدی

جدیدترین محصولات قطعه سازی کروز، ایسکرا و رایزکو در نمایشگاه مسکو رونمایی شد

د آگوست 22 , 2022
اعتمادآنلاین| مجتبی نظری مدیر ارتباطات شرکت صنایع تولیدی کروز ضمن اعلام خبر برگزاری نمایشگاه صنعت قطعات در شهر مسکو گفت: در نمایشگاه بین المللی روسیه که در شهر مسکو برگزار می شود، کنسرسیوم کروز، رایزکو و ایسکرا حضور دارند که با عرضه قطعات خود، بزرگ‌ترین مجموعه به شمار می آیند. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000