اختلافات چندساله سه طایفه بزرگ در جنوب کرمان منتهی به صلح و سازش شد

اعتمادآنلاین|

محمد فرجام طاهری سوم مردادماه در حاشیه مراسم صلح و سازش در محل مصلی رودبارجنوب، اظهار کرد: سران و متنفذین این سه طایفه بزرگ در جنوب استان کرمان با توکل به خداوند متعال میثاق نامه صلح و دوستی را امضا نمودند.

به گزارش ایسنا، وی نبود اختلاف و وجود امنیت را باعث رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی و ایجاد اشتغال دانست و گفت: در فضای امن است که رغبت سرمایه گذاری برای فعالان اقتصادی و فرصت های اشتغال فراهم می شود.

رییس دادگستری رودبار جنوب ضمن تشکر از روحیه گذشت طوایف و همت و پیگیری همه کسانی که برای این عمل خداپسندانه تلاش نمودند،گفت: در این منطقه ظرفیت صلح و سازش و حل و فصل اختلافات از طریق سران طوایف به خوبی ممکن است.

گفتنی است نشست صلح و سازش طوایف در محل مصلی شهرستان رودبار با حضور رییس دادگستری و دادستان شهرستان، امام جمعه موقت و فرماندار و جمعی ازمسئولان و مردم برگزار شد.

پست بعدی

ایستادن در گرما برای سود ۲ میلیون تومانی

د جولای 25 , 2022
مهر نوشت:در روزهای اخیر صف‌هایی مقابل برخی از صرافی‌های مجاز که اقدام به خرید و فروش دلار با نرخ توافقی می‌کنند تشکیل شده است که این صف ها برای سود تقریبا دو میلیون تومانی تشکیل شده است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000