گردشگر اهوازی در رودخانه بشار غرق شد

اعتمادآنلاین|

جهانبخش وحدت نژاد رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در شرح این حادثه گفت: در ساعت ۱۶ و ۵۹ دقیقه امروز حادثه غرق شدن آقایی ۴۱ساله در رودخانه بشار به مرکز پیام یاسوج اعلام شد

​به گزارش فارس، وی ضمن اشاره به اعزام سریع پایگاه اورژانس ۱۱۵پاتاوه شهری به محل حادثه واقع در حمید آباد پاتاوه افزود:موقع رسیدن آمبولانس فرد غرق شده به کمک مردم از آب بیرون آورده شده و متاسفانه فاقد علائم حیاتی بود.

وحدت نژاد در ادامه گفت:به محض بیرون آوردن فرد غرق شده توسط مردم،عملیات احیای پیشرفته در محل حادثه انجام و در مسیر انتقال تا درمانگاه پاتاوه و همچنین در درمانگاه ادامه یافت ولی متأسفانه علی رغم تلاش طولانی مدت پرسنل اورژانس۱۱۵ و درمانگاه پاتاوه،احیا بی نتیجه بوده و فرد مذکور فوت کرد.

پست بعدی

۱۶ فقره تصادف در جاده‌های خراسان‌رضوی رخ داد

پ ژوئن 23 , 2022
اعتمادآنلاین| سرهنگ حسین میش‌مست افزود: ۲ فقره از این تصادفات فوتی بود که منجر به مرگ ۲ نفر شد و پنج فقره از این سوانح نیز خسارتی بوده است. به گزارش ایرنا، وی خاطر نشان کرد: ۹ فقره از تصادفات رخ داده در خراسان رضوی جرحی بود که ۱۴ نفر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000