پیام تبریک رئیسی در پی کسب مقام اول المپیاد دانش‌آموزی نجوم

اعتمادآنلاین|

سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در پیامی کسب مقام اول رقابت‌های المپیاد دانش‌آموزی نجوم و اختر فیزیک جهان توسط دانش‌آموزان کشورمان تبریک گفت.

به گزارش تسنیم، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم فرزندان فرهیخته و بلندهمت ایران بار دیگر با افتخارآفرینی و کسب مقام اول رقابت‌های المپیاد دانش‌آموزی نجوم و اختر فیزیک جهان 2022 در گرجستان، شایستگی خود را به نمایش گذاشتند و برگ زرین دیگری به دفتر پرافتخار علم و فرهنگ کشور افزودند.

اینجانب با تبریک این برتری درخشان به جوانان دانش‌پژوه تیم المپیاد دانش‌آموزی، از معلمان، مربیان و دست‌اندرکاران این تیم غرورانگیز تشکر می‌کنم و امیدوارم با لطف الهی و تلاش و مدیریت متولیان امر، در آینده منشأ خدمات علمی برای این مرز و بوم که در آن بالیده‌اند، باشند.

سیدابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

پست بعدی

قیمت فروش حلوا مسقطی قالبی خوشمزه

د آگوست 22 , 2022
امروزه برای فروش هر محصول خوراکی نیاز است تا با دادن طرح و رنگ و ایجاد تنوع در محصولات بتوان سلیقه های مختلف مشتریان را به خود جذب کرد، حلوا مسقطی قالبی از همین رویکرد پیروی کرده و با اشکال گوناگونی که دارد می تواند تنوعی جذاب برای خریداران این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000