قیمت پارچه فاستونی سیلیکا شطرنجی

جنس پارچه های فاستونی از نخ پشمی با کیفیت عالی می باشد و به دلیل اینکه از نخ درست شده است، از خانواده پارچه های نخی می باشد. مواد اولیه پارچه های فاستونی پشم، مخلوط پلی استر و پشم و مخلوط پشم و کرک می باشند و معمولا با عرض صد و پنجاه سانتی متر تولید می شوند.

این پارچه دارای رنگها و طرحهای متنوع مانند چهار خانه و راه راه در کارخانه ها تولید می شوند و با توجه به اینکه مخصوص چه فصلی می باشند، دارای وزنهای مختلف هستند. خوب است بدانید که در تولید پارچه های فاستونی هر چقدر میزان پشم به کار رفته بیشتر باشد، پارچه مرغوبیت و کیفیت بالاتری دارد.

از طرفی اگر میزان نخ استفاده شده در پارچه بیشتر باشد، آن پارچه ظرافت بیشتری دارد. از پارچه های فاستونی برای دوخت کت و دامن، کت و شلوار و لباسهای رسمی استفاده می کنند و ایستادگی زیادی دارد.

لازم به ذکر می باشد که قیمت پارچه فاستونی قیمت ارزانتری نسبت به پارچه های فاستونی پشمی دارند.

جالب است بدانید که از قدیمی ترین پارچه که در صنعت نساجی در سراسر دنیا تولید می شد، پارچه فاستونی و پارچه تنظیف است. این نوع پارچه برای اولین بار کشور انگلستان تولید شد و سپس مردم روسیه آن را تولید کردند و آن را با نام فاستونی معرفی کردند. مردم ایران نیز این نوع پارچه را با نام فاستونی می شناسند و برای اولین بار کارخانه های نساجی اصفهان آن را تولید کردند

پارچه فاستونی سیلیکا

این پارچه ها به صورت پشمی و یا نخی ساده تولید و در بازار عرضه می شوند. پارچه سیلیکا نسبت به دیگر انواع پارچه فاستونی ضخیم تر است از بافت گاباردین برخوردار است.

نزدیک به 50 درصد این پارچه از پشم از تشکیل شده و در رنگ های متنوعی در بازار عرضه می شوند. شما می توانید از این پارچه برای تمامی فصول استفاده کنید.

پارچه یک لایه انعطاف پذیر است که از مجموعه ای از نخ ها و یا الیاف طبیعی و مصنوعی تشکیل شده است.

عواملی که در قیمت پارچه فاستونی سیلیکا موثر است درصد و میزان استفاده از الیاف طبیعی و یا الیاف مصنوعی در این پارچه ها می باشد.

نحوه قرار گیری این الیاف در کنار هم باعث تولید انواع پارچه با جنس های مختلف می شود. پارچه با روشی معروف به بافت تار و پود تشکیل می شود. نخ هایی که در تولید یک پارچه به کار گرفته می شوند می توانند جنسی از پشم، پنبه و ابریشم داشته باشند.

پارچه ها برای اولین بار در حدود دو هزار سال قبل از میلاد تهیه و تولید شده اند و باعث ایجاد صنعت نساجی شده اند. از آنها نه تنها برای تولید پوشاک استفاده می شود بلکه در تولید فرش ها، رو تختی ها و… نیز استفاده می شود.

پارچه فاستونی شطرنجی

رنگ طوسی این پارچه جزو محبوب ترین و پرفروش ترین رنگ های آن می باشد.

اگر به درستی مطالب قبلی را خوانده باشید متوجه می شوید که درباره قیمت پارچه فاستونی جامعه سیلیکا و عوامل تاثیر گذار بر آن صحبت کرده و شرح داده ایم.

می توان گفت که همین عوامل در قیمت تمامی مدل های این پارچه تاثیر گذار است و تفاوت چندانی ندارد. اما برندهای پارچه فاستونی تنها به برند جامعه ختم نمی شود بلکه انواع برند های دیگر نظیر مقدم، مطهری، والا پوش و عالیجناب نیز به تولید این پارچه مشغول می باشند.

برای خرید پارچه فاستونی شلواری جامعه شما تقریبا به حدود یک متر و نیم پارچه احتیاج دارید. پارچه فاستونی جامعه به دلیل تنوع بیشمار رنگ و طرح دست شما را در انتخاب طرح مورد نظر خود کاملا باز گذاشته است.

این نوع از پارچه فاستونی شطرنجی نیز مانند مدل سیلیکا مناسب برای تمام فصول سال می باشد. این پارچه از زیر مجموعه های مدل سیلیکا می باشد. این پارچه ها معمولا عرضی حدود 150 سانتی متر دارند و در انواع رنگ ها تولید می شوند.

اگر شما برای خرید این پارچه گشتی در بازار پارچه فروش ها بزنید متوجه خواهید شد که تمامی این مغازه ها انواع مختلفی از این پارچه موجود می باشد. همچنین به دلیل درخواست و محبوبیت بالای این پارچه شما می توانید آن را از فروشگاه های اینترنتی نیز خریداری کنید

در این مطلب سعی کردیم به طور کامل و در قسمت های قبلی به توضیح انواع پارچه فاستونی جامعه بپردازیم. از این پارچه ها از رو به محبوبیت زیادی رسیدند که بسیار شیک هستند آب رفتگی ندارند رنگ های به راحتی و به مرور زمان کد و یا از بین نمی رود در مقابل کیفیت بسیار خوبی که دارند قیمت آنها نیز بسیار مناسب است.

اگر در انتخاب پارچه برای کت و شلوار خود بسیار سخت گیر و دیر پسند هستید انتخاب پارچه فاستونی طرح سوزی می تواند تمام انتظارات شما را بر طرف سازد

پست بعدی

امنیت با توپ که شکست خورد آقای لیلاز

پ آگوست 18 , 2022
اعتمادآنلاین| مهدی افشارنیک، روزنامه‌نگار در یادداشت امروز روزنامه هم‌میهن با اشاره به مصاحبه سعید لیلاز، اقتصاددان با روزنامه اعتماد نوشت: آیا با برجام و رفع تحریم‌‌ها اقتصاد ایران درست می‌شود؟ قطعا جواب نه است. اما این جواب یعنی اینکه ضدبرجام باشیم؟ یعنی به بهانه‌ی اینکه برجام راه‌حل نهایی و چاره […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000