واکس کفش آبی قهوه ای طوسی

در بازار بسیاری از واکسهایی را می توانید مشاهده نماید که بی رنگ می باشند و تحت عنوا واکس کفش بی رنگ به فروش می رسند از این رو از این نوع واکسها برای انواع کفش و کیف چرم که جهت براق نمودن و پاک شدن از گرد و غبار می باشند مورد استفاده قرار می گیرند.

برای کفشهایی خاص نظیر کفشهای خاکستری و آبی می بایست از واکس کفش خاکستری و آبی استفاده نمود چرا که نمی توان از رنگهای دیگر برای واکس زدن این نوع از کفش اسپرت استفاده نمود.

با توجه به دو کاربرد متفاوت واکس کفش، توصیه می کنیم ابتدا از یک واکس کفش استفاده کنید تا کفشهای چرمی باکیفیت خود را به بهترین شکل حفظ کنید و همانطور که در بالا گفته شد اجازه دهید کفش شما واقعا جلا دهنده را جذب کند.

اگرچه بسیاری از مردم با استفاده معمولی از واکس کفش آبی برای براق کردن کفشها و چکمه پلاستیکی آشنا هستند، اما چند کاربرد غیر متعارف واکس کفش نیز وجود دارد که از افراد از آن بی‌خبرند.جلای کفش را می توان برای لکه دار کردن و درخشندگی بیشتر از کفشهای شما استفاده کرد.

از آنجا که به دلیل وجود دسترسی بسیار آسان و راحت به راحتی می توانید با توجه به نوع و جنس و رنگ کفش خود اقدام به خرید واکس کفش عسلی نمایید و با استفاده از این محصول به راحتی تمیزی و پاکیزگی کفش خود را تضمین نمایید.

کفشها را تمیز کنی و قبل از شروع واکس، ابتدا کفشهای خود را تمیز نمایید تا کثیفی، نمک یا گرد و غبار انباشته شده را تمیز کنید و در غیر این صورت ممکن است کثیفی در زیر واکس گیر کند یا سطح کفش را خراش دهد و کفش را با برس خود به شدت بسابید.

بهترین واکس برای کفش چرم

خیلی از افراد به دنبال این هستند که بهترین واکس را برای کفش چرم یا کیف چرم بزرگ خودشان تهیه کنند چرا که مرغوبیت این محصول باعث بالا تر رفتن عمر کفش شما می شود اگر از مواد نفتی و دیگر انواع نامرغوب در ساهت این واکسها استفاده شود ممکن است خیلی راحت پوسته استفاده شما پوسیده شود و ظاهر نامناسبی را بوجود آورد.

برخی از واکسها حالت کرم دار هستند و در بسته بندیهای مختلف پمپی و یا کاسه ای در بازار موجود می باشد که به همرا خود یک پد پخش کننده نیز ارند و شما می توانید به اندازه دلخواه کمی از این واکس کرمی را روی پد بزنید و آن را به تمامی سطح مورد نظر پخش کنید تا تمیزی به صورت یکسان انجام شود.

بسیاری از افراد در این سدد هستند که برای این که هزینه های کمتری را داشته باشند این واکس کفش قهوه ای برای کفش چرم یا کیف کفش کیهان و دیگر وسایل چرمی به روش خانگی تهیه کنند.

ابتدا برای ساخت خانگی این محصول بهتر است وسایلهای ابتدایی آن را تهیه کنید این وسایل عبارت اند از: روغن بچه، سرکه، مایع ظرفشویی و کمی آب لازم است تمامی این مواد را در یک ظرفی با یک دیگر ترکیب کنید و آن را با ک پد روی سطح مورد نظر خود پخش کنید و تمیزی را به ارمغان آورید.

واکس مناسب کفش جیر

محصولاتی که از چرم ساخته می شوند نیاز به نگهداری دارند تا بتوانند عمر مفید بسیار خوبی داشته باشند برای مثال برای تمیز نگهداشتن کفش جیر حتما باید از واکس مناسب استفاده کرد.

در میان محصولات چرمی کیف و کفش چرم نیاز به مراقبت بسیار ویژه ای دارند زیرا بیشتر از بقیه محصولات در معرض حرکت و فرسودگی هستند و مهم تر از ان راحتی و سلامت پاهای ما رابطهی مستقیمی با کفشهای چرمی ما دارد، وجود گرد و غبار بر روی کفش شما چهره ای شلخته از شما بر روی اطرافیانتان می گذارد.

واکس زدن یکی از بهترین راه های جلوگیری از این مشکلات است زیرا بجز زیبایی که به کفشهایتان و در نتیجه استایل شما می بخشد باعث می شود عمر کفشهایتان بشدت افزایش بیابد.

اکثر ما به سمت زیباترین کالاها جذب می شویم که معمولا قیمتهای بسیار بالایی دارند.کفشهای جیر با تنوع رنگ زیاد مانند واکس کفش طوسی، مدلی از کفشها هستند که با جنس نرم و زیبایشان جلوه ای بسیار زیبا به پاهای می بخشد.

واکسهای مخصوص کفش جیر پس از هربار استفاده ظاهری بسیار زیبا و جذاب به کفشهای جیر شما می بخشد.

چرم کفش جیر که شباهت بسیار زیادی به پارچه های لوکس و گران قیمت دارد یکی از لطیف ترین انواع چرم می باشد، باید توجه داشت که این نوع از چرمها فقط با دستمال تمیز نمی شوند و به همین دلیل استفاده از واکس بسیار ضروری است.

جنس کفهای جیر بسیار بر رطوبت و اب حساس است پس بهتر است از ان در هوای بارانی و طوفانی استفاده نکنید

پست بعدی

تولیدی طناب پلاستیکی ضخیم در تهران اصفهان

ج آگوست 19 , 2022
یکی از مشاغل سودده که می توان با سرمایه اندک آن را راه اندازی کرد، تولیدی طناب رنگی پلاستیکی بوده که در اکثر شهرهای کشور مانند تهران کارگاه های زیادی برای تولید این محصولات مشغول به کار می باشند. این نوع تولیدیها نیاز به یک فضای کوچک دارند که با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000