خرس در کوه کلار‌ به جوان ۳۰ ساله حمله کرد/ پرواز بالگرد اورژانس برای نجات مصدوم

اعتمادآنلاین|

محمد حیدری امروز گفت: حوالی ساعت ۱۱ صبح امروز برای آقای ۳۰ ساله که در ارتفاعات کوه کلار مورد حمله خرس قرار گرفته‌بود، درخواست خدمات اورژانسی شد.

​به گزارش فارس، به نقل از روابط عمومی اورژانس چهارمحال و بختیاری، رئیس اورژانس چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه سریعاً بالگرد اورژانس برای نجات جان آقای ۳۰ ساله به پرواز درآمد.

حیدری اظهار داشت: وی پس از انجام اقدامات درمانی مناسب به وسیله بالگرد اورژانس استان به بیمارستان امام علی(ع) فرخشهر انتقال یافت.

وی با اشاره به اینکه این مأموریت بیست و دومین مأموریت امداد هوایی امسال بود، افزود: این عملیات امدادرسانی با تلاش کارشناسان عملیاتی اورژانس هوایی استان با موفقیت انجام شد.

پست بعدی

واکنش عطاالله مهاجرانی به ترور «رشدی» / آماده ام تا از این فرصت طلایی بهره مند شوم

ش آگوست 13 , 2022
جماران نوشت : وزیر ارشاد در دولت اصلاحات نوشت :‏ مرحوم زادسر از من پرسید: آقای مهاجرانی! به من جواب بدهید، اگر رشدی را ببینید او را می کشید! گفتم: نه برادر! من نویسنده ام و کارم تبیین فتوای امام و نقد رمان بوده است، آن کار دیگر را شما […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000