ترمه رومیزی سرمه دوزی چهارگوش طوسی

رومیزی ترمه با ضخامت متفاوتی که دارد بیشتر خانمها و آقایان آن را استفاده می نمایند این ترمه احتیاج به اتو ندارد و پس از شستشو به راحتی خشک می شود و اصلا تغییر رنگ نمی دهد این رومیزی در ابعاد متفاوتی است و چون چهارگوش و با کیفیت است می توانید به راحتی وسایل تزئینی زیادی بر روی آن قرار دهید.

ترمه رومیزی چهارگوش سنتی گرد برای انواع میزهای کوچک و بزرگ طراحی و به صورت دستی دوخت شده چون اشکال مختلفی دارد می توانید آن را در مکانهای مختلف استفاده نمایید.

بسیاری از افراد دوست دارند خانه های خود را با دیزاین متفاوت طراحی نمایند و از وسایلی استفاده کنند که هیچ وقت از مد نرود مانند ترمه رومیزی چهارگوش که یکی از بهترین نوع ترمه می باشد که در اندازه های مختلفی نیز عرضه می گردد.

غالبا ترمه ابریشم رضایی با این اشکال برای انواع میزهای مختلف نیز کاربرد دارد و در رنگهای سبز، آبی، قرمز، فیروزه ای و غیره نیز وجود دارد که می توانید به راحتی با توجه به سلیقه ای که دارید آن را انتخاب نمایید.

اکثر خانمهای خوش سلیقه قصد دارند خانه خود را متنوع نماید و از وسایل سنتی بسیار زیبایی که داده شده است و همچنین برای حال روحی خوب خود همواره از وسایل تزیینی سنتی از جمله رومیزی ترمه استفاده می‌ کنند تا شکل زیبایی به محیط ببخشد همچنین از آنجا که هیچ وقت از مد نمی افتد بیشتر زنان برای مکانهای مختلف خود از آن بهره می برند این رومیزی قابل شستشو بوده و در حین شستشو نیز خراب و یا کدر نمی گردد.

رومیزی ترمه سرمه دوزی طرح دار

امروزه برای زیبایی میز یا دکور از رومیزی و روتختی ترمه سرمه دوزی با طرح فیروزه ای یا طرح دار زیبا می باشد. بهترین نوع که امروزه زیاد مورد استفاده قرار می گیرد طرح فیروزه ای می باشد که به هر نوع دکور خواهد آمد.همچنین به دلیل وجود داشتن نخ و الیاف عالی در تولید آن توجه مردم کشور خارجی را نیز به خود جذب کرده است.

ترمه سرمه دوزی در مدلهای مختلف وجود دارد که مردم امروزه بیشتر نوع ترمه را انتخاب خواهند کرد تا اینکه از بهترین طرحها بهره مند شوید.

افراد امروزه برای داشتن یک دکور مناسب از رومیزی ترمه سرمه دوزی طرح دار استفاده می کنند و ترمه سرمه دوزی در مدلهای مختلف وجود دارد که مردم امروزه بیشتر نوع ترمه را انتخاب خواهند کرد تا اینکه از بهترین طرحها بهره مند شوید.

طرحهای زیبایی که در این محصول وجود خواهد داشت باعث شده است تا اینکه بتوانید دستتان در زمان خرید باز باشد.

بهترین نوع که امروزه زیاد مورد استفاده قرار می گیرد طرح فیروزه ای می باشد که به هر نوع دکور خواهد آمد همچنین به دلیل وجود داشتن نخ و الیاف عالی در تولید آن توجه مردم کشور خارجی را نیز به خود جذب کرده است باید در زمان خرید به کیفیت این محصول به طور کامل توجه کنید که با کیفیت ترین رو میزی دست شما را بگیرد.

ترمه رومیزی طوسی

ترمه های ایرانی در طرحها و نقشهای گوناگونی به صورت ماشینی و دستی، بافته می شوند و بدیهی است قیمت ترمه هایی که به صورت دستی بافته می شود بالاتر و البته جزئیات و زیبایی این ترمه ها نیز در نوع خود زیباتر بوده و همچنین سلیقه بسیاری از افراد در خرید محصولات سنتی به صورت دستبافت می باشد دوره اوج شکوفایی این صنعت به دوره صفویه باز می گردد که در اوایل این دوره بافت این محصول سنتی ایرانی به اوج خود رسید و بسیاری از مردمان شهرهای کهن ایران روی به تولید این محصول زیبا و زینتی ایرانی آوردند.

لازم به ذکر است تا بدانید پارچه ترمه رومیزی طوسی و یا سایر ترمه های رومیزی با سبکهای تیره از مدلهایی بشمار می روند که می توانند هماهنگی مناسبی با طرحهای مدرن تر و امروزی تر دکوراسیونهای خانه داشته باشند.

با توجه به اینکه ترمه محصولی سنتی بحساب می آید ممکن است تا مردم تفکر این را داشته باشند که این محصول با فضاهای آپارتمانی و مدرن امروزی تطابق و هماهنگی کافی نداشته باشد، باید یادآوری کرد که محصولات سنتی در صورت استفاده درست در هر محیطی می توانند زیبایی خود را داشته باشند و به محیطهای مدرن امروزی اصالت بیشتری بخشند.

همچنین ترمه امروزه کاربردهای فراوانی دارد، در عصر حاضر و حتی گذشته ترمه علاوه بر کاربردهای خانگی از جمله رومیزی، روفرشی و البسه کاربردهای بسیار گسترده تری داشته است که می توان از این کاربردها به بافت انواع کیفهای ترمه، کیف پول ترمه و و کیفهای مجلسی از جنس ترمه اشاره کرد، همچنین این محصول در بافت روبالشتی و پرده نیز کاربرد دارد.

پست بعدی

قیمت روز پارچه کرپ مازراتی کنزو گلدار

ش آگوست 13 , 2022
یکی ازمحبوبترین پارچه ها  که از کیفیت و ماندگاری خوبی برخوردار است، پارچه کرپ مازراتی کنزو می باشد و با تار و پود بسیار عالی مورد استقبال اکثر افراد مخصوصا خیاط ها قرار دارد. این نوع پارچه در دو نوع نرم و زبر تولید می شود و با توجه به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000