قیمت روز پارچه کرپ مازراتی کنزو گلدار

یکی ازمحبوبترین پارچه ها  که از کیفیت و ماندگاری خوبی برخوردار است، پارچه کرپ مازراتی کنزو می باشد و با تار و پود بسیار عالی مورد استقبال اکثر افراد مخصوصا خیاط ها قرار دارد.

این نوع پارچه در دو نوع نرم و زبر تولید می شود و با توجه به ضخامتی که دارد وزن آن تغییر می کند. اصولا پارچه های مازراتی که ضخامت بسیاری دارند، سنگین تر از نوع نرم آن است. بسیاری از بانوان از این نوع پارچه برای چادر استفاده می کنند. چادرهایی که از پارچه های کرپ مازراتی می باشند، ایست خوبی در سر دارند و به خاطر چروک نشدن بسیار طرفدار دارد و استقبال خوبی از آن شده است. همچنین از این پارچه برای چادر به خاطر سر نخوردن به عقب، حجاب کاملا رعایت می شود و بانوان چادری نگران آن نمی باشند.

تارو پود این کالا دوام و کیفیت بسیار خوبی دارد و مناسب برای پارچه های مجلسی و مانتوهای رسمی می باشد. فرق پارچه کرپ کنزو و کش مازراتی، در بافت آن ها می باشد و بر خلاف پارچه کرپ مازراتی، پارچه های کنزو بافت نرمی دارند. این پارچه ها دارای رنگ های بسیار متنوعی هستند و فرد می تواند با توجه به سلیقه ی خود آن را انتخاب کند. معمولا پارچه های کرپ کش مازراتی به دلیل ضخامت بافت و تار و پود مناسب فصل تابستان نیستند. این پارچه ها از ایست خوبی برخوردار بوده و به هیچ عنوان آبرفت ندارند و تغییری در سایز ایجاد نمی کند. معمولا از پارچه  کنزو، برای فرم های اداری و کت و شلوار استفاده می شود و دوخت این نوع پارچه در بین خیاطان باید از دقت خاصی برخوردار باشد تا بتوانند دوختی تمیز و مرتب داشته باشند.

قیمت روز پارچه کرپ

اما پارچه کرپ علاوه بر مازراتی انواع دیگری هم دارد که کاربرد های آن هم در دوخت متفاوت می باشد؛ شما می توانید این پارچه ها را با بهترین قیمت روز از طریق این سایت سفارش دهید.

انواع آن عبارتند از: کرپ گاباردین: گاباردین بافت نرم و پنبه ای دارد و نسبتا ضخیم می باشد که برای دوخت انواع کت و شلوار به کار می رود و تنها عیب آن قیمت می باشد که نسبت به پارچه های دیگر از قیمت بالاتری برخوردار است.

کرپ ژرژت: کرپ ژرژت، از گذشته مورد استفاده بوده است و می توان آن را جزء پارچه های قدیمی نام برد. از ژرژت برای دوخت انواع لباس از جمله: لباس عروس و لباس شب استفاده می کنند اما بیشتر برای دوخت چادر مشکی به کار برده می شود؛ از مزیت این پارچه به اتو کشی آسان و نخ کش نشدن آن می توان اشاره کرد که در قیمت روز پارچه کرپ تاثیر گذار است؛ کرپ باربی: این پارچه بسیار نرم و براق می باشد و لطافت خوبی دارد که به هیچ عنوان بور نمی شود و از آن برای دوخت مانتو و شلوار به کار می برند.

کرپ حریر: کرپ حریر بسیار نرم و نازک می باشد و به دلیل نازک بودن آن، بیشتر در فصل گرما مورد استفاده قرار می گیرد و برای دوخت شومیز بسیار مناسب می باشد.

-کرپ اسکاچی: کرپ اسکاچی به اندازه دیگر کرپ ها نرم نیست و اگر لمس کنید متوجه آن خواهید شد، اما ایستایی خیلی خوبی دارد که بیشتر برای دوخت مانتو از آن استفاده می کنند؛ ما سعی کردیم شما را با انواع پارچه آشنا کنیم تا هنگام خرید دچار سردرگمی نشوید.

اما اگر می خواهید پارچه ای با کیفیت و قیمتی مناسب خریداری کنید پیشنهاد ما به شما این سایت می باشد؛ برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاورین ما در ارتباط باشید و سفارش خود را ثبت کنید.

پارچه کرپ مازراتی گلدار

پارچه ها با توجه به طرحی که دارند برای زنان یا مردان انتخاب می شوند. برای مثال پارچه گلدار مناسب لباس های زنانه و دخترانه است. پارچه کرپ مازراتی گلدار یکی از زیباترین پارچه ها برای دوخت لباس کودکان است. می توان از این پارچه لباس های زیبایی برای دختران تهیه کرد همچنین برای زنان نیز با استفاده از این پارچه می توان کت دامن های گلدار  یا مانتو های شکیل دوخته شود. استفاده از این نوع پارچه بیشتر برای لباس های مهمانی اتفاق می افتد.

این پارچه با توجه به مصارف مجلسی آن باید کیفیت بسیار بالایی داشته باشد به همین میزان قیمت پارچه کرپ مازراتی گلدار نیز بالاتر از مدل های دیگر خواهد بود.  البته خرید این پارچه به طور مستقیم از تولید کننده در کاهش قیمت آن بسیار موثر است همچنین خرید عمده قیمت این محصول را مقرون به صرفه تر می نماید.

پست بعدی

خرید روغن کنجد سنتی اتکا قم

ش آگوست 13 , 2022
یکی از خوراکی های گرم و مغذی روغن کنجد صنعتی یا سنتی است.به دلیل املاح موجود در این محصول به کاهش کلسترول خون، فشار خون و درمان کبد جرب کمک می کند.ماساژ پوست بدن کودکان بد خواب با روغن کنجد باعث بهبود خواب در آن ها، افزایش وزن و تقویت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000