راز کلاهبرداری 38 هزار دلاری زن و شوهر فاش شد

اعتمادآنلاین|

زن و شوهری که دست به کلاهبرداری 38 هزار دلاری در بازار رمزارز زده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش اعتماد آنلاین، یکی از شهروندان با مراجعه به پلیس فتا استان سمنان در شکایتی گفت: چندی پیش در فضای مجازی با یک زوج که در زمینه معاملات رمزارز فعالیت دارند، آشنا شدم و پس از گذشت مدتی از این آشنایی، به آنها اعتماد کردم و مبلغ 38000 دلار برای سرمایه‌گذاری در این بازار در اختیار آنها قرار دادم ولی پس از مدت کوتاهی کل پول از کیف پول من خارج شد و این زن و شوهر ادعا کردند در معاملات ضرر کرده‌اند و کل سرمایه از دست رفته است.

ماموران باتوجه‌ به مستندات ارائه شده از سوی شاکی، بررسی فنی و تخصصی لازم را انجام دادند و مشخص شد مبلغ مورد ادعا شاکی پس از خروج از کیف پول او به یک کیف پول دیگر منتقل شده است. شناسایی هویت صاحب کیف پول مقصد، انجام و مشخص شد، این کیف پول به نام یکی از متهمان پرونده است. بنابراین انجام کلاهبرداری محرز شد و متهمان پس از هماهنگی با مقام قضایی به پلیس فتا احضار شدند.

این زوج در ابتدا منکر دریافت پول از شاکی شدند اما با مشاهده ادله غیرقابل انکار جمع آوری شده توسط کارآگاهان پلیس فتا، به انجام کلاهبرداری اعتراف کردند.

پست بعدی

واکاوی علل بلاتکلیفی آزادسازی سهام عدالت

ش آگوست 13 , 2022
اعتمادآنلاین| از دولت نهم طرحی تحت عنوان سهام عدالت اجرایی شد که بنا داشت اقشار کم درآمد جامعه را در سهام داری شرکت های دولتی شریک کند و سهام شرکت هایی را به دهک های پایین تر جامعه واگذار کند که به نوعی سرمایه گذاری برای این اقشار به حساب […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000