خانواده سراج‌الدین حقانی در حمله پهپادی آمریکا کشته شده‌اند

اعتمادآنلاین|

محمد ظهیر اغبار سفیر افغانستان در تاجیکستان مدعی شد که اعضای خانواده سراج‌الدین حقانی سرپرست وزارت کشور دولت طالبان در حمله پهپادی آمریکا به ایمن الظواهری رهبر القاعده کشته شده‌اند.

به گزارش ایرنا و به نقل از اسپوتنیک، سفیر افغانستان گفت: بر اساس گزارش‌های ما از کابل، برخی از اعضای خانواده حقانی در حمله آمریکا کشته شده‌اند. آن خانه متعلق به حقانی بود و آن‌ها اکنون کابل را ترک کرده‌اند.

اغبار همچنین مدعی شد که مخفیگاه رهبر القاعده در پایتخت افغانستان متعلق به فردی بود که با سرپرست وزارت کشور دولت طالبان ارتباط نزدیک دارد.

وی خاطرنشان کرد که پس از مرگ الظواهری، همه رهبران ارشد شبکه حقانی از جمله سراج‌الدین حقانی خانه‌های خود را در کابل ترک کرده و به مکان‌هایی که گمان می‌رود از حملات آینده آمریکا در امان هستند، نقل مکان کرده‌اند.

سراج الدین حقانی سالهاست تحت تعقیب اف بی‌آی قرار دارد و جایزه ۱۰ میلیون دلاری برای دستگیری‌اش تعیین شده است.

پست بعدی

نفت به قیمت پیش از جنگ اوکراین سقوط کرد

ج آگوست 5 , 2022
اعتمادآنلاین| بهای معاملات نفت برنت با دو دلار و ۶۶ سنت معادل ۲.۷۵ درصد کاهش، در ۹۴ دلار و ۱۲ سنت در هر بشکه بسته شد که پایین‌ترین قیمت از ۱۸ فوریه است. بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با دو دلار و ۳۴ سنت معادل ۲.۱۲ درصد کاهش، در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000